Stor guide – Julegensere! + til hunder også!

annonselenker

Etter at jeg kicket igang med julen her på bloggen, har jeg fått utallige spørsmål om hvor jeg kjøper julegenserne mine. Jeg elsker å gå rundt i julegensere i hele juletiden, og vi har til og med en tradisjon at vi har på oss julegensere på julebildet vårt. Men alle julegenserne mine er enten kjøpt i utlandet eller så de er ikke til salgs lengre, så dere får ikke tak i de dessverre.

Heldigvis er det utallige andre der ute, og nå som det er black week er det salg på mange av disse. Så derfor har jeg samlet sammen de fineste og morsomste julegenserne jeg kunne finne, og jeg har også funnet noen til hunder. Chloe har jo en egen skuff med julekjoler og julegensere som hun elsker å gå i! Tipper det er mange andre pelsvenner som kunne tenke seg en julegenser som de kan tusle rundt i, hehe!

HER // HER 20% OFF // HER

 

HER 20% OFF // HER 20% OFF // HER 20% OFF

 

HER // HER 20% OFF // HER 40% OFF

 

HER 50% OFF // HER 20% OFF // HER 50% OFF

 

HER // HER 20% OFF // HER

 

HER // HER 20% OFF // HER

 

HER 25% OFF // HER 25% OFF  // HER 25% OFF

 

HER // HER 25% OFF //  HER

 

HER 20% OFF  // HER 20% OFF  // HER 20% OFF

 

Håper du fant en morsom genser til deg og kanskje til og med til hunden din 🎅🏻🐶😃

 

4 kommentarer
    1. Vil bare sende deg en stor takk, og si at videoene dine hjelper meg ❤️

      Jeg har egentlig aldri ork til noe lenger, har mistet all motivasjon og klarer egentlig bare å ligge på sofaen eller sove. Til og med det å dusje eller å gjøre helt hverdagslige ting er blitt skikkelig tiltak og føles som en bragd. Det har ingenting med Corona å gjøre, jeg har hatt det sånn i noen år nå, det begynte etter et samlivsbrudd. Så jeg har innsett at det mest sannsynlig må være depresjon. Men etter at jeg har begynt å se på videoene dine, spesielt housetours og at vi følger deg i hverdagen når du gjør forskjellige ting eller du skal noe, så har det faktisk hjulpet meg og blitt som en motivasjon. Du inspirerer, og jeg får også lyst til å gjøre ting, dra steder eller ordne og få det fint i huset når jeg ser på videoene dine. De gir meg faktisk energi til å komme meg opp. Så tusen takk ☺️❤️

      1. Så koselig å høre at videoene mine har hjulpet deg. Håper du får hjelp til å takle depresjonen. Det er jo litt som et brukket bein. Man drar til legen for å fikse det, man prøver ikke på egenhånd. Har gått til psykolog selv og det har hjulpet masse. Så anbefaler deg det. Ingen bør ha det sånn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg