Stor endring i Bryllupsplanene!

Siden jeg ble forlovet i februar har jeg vært fullt opptatt med både filming til Bloggerne, filming til en annen serie jeg har holdt på med på YouTube, og det har generelt vært mye ekstra jobb dette i året. På toppen av det har jeg vært veldig mye syk. Så bryllupsplanlegging har det ikke blitt så mye tid til.


Jeg har jo veldig mye planer om hvordan jeg ønsker at bryllupet vårt skal være, men det har vært altfor kort tid til å planlegge. Da vi ble forlovet i februar hadde jeg virkelig ingen anelse om hvor stort prosjekt det er å planlegge et bryllup, så jeg kastet meg ut i det bare.

Nå som vi er godt ute i planleggingen har jeg virkelig sett hvor mye som må fikses, ordnes og styres med – og vi har rett og slett ikke god nok tid til å kjøre bryllup til sommeren.

Derfor har vi bestemt oss for å utsette bryllupet til 2020 så jeg får god tid til å kose meg med å planlegge bryllupet så det blir akkurat slik jeg ønsker. Jeg gleder meg masse til å få god tid til å planlegge sånn at jeg bare kan kose meg med hele prosessen og få det akkurat slik jeg ønsker!

12 kommentarer
    1. Bra dere finner ut av ting uten å stresse alt for mye. Å planlegge et bryllup skal ikke være noe stress, det skal være gøy! <3

    2. Godt at dere kom frem til en løsning 🙂 skal selv gifte meg sommeren 2020! Har allerede fått gjort klart noen ting til bryllupet, men mye som gjenstår av planlegging + flytteplaner det kommende året

    3. Wedding day will be Your Big Day, only once in lifetime! So it must be just right. Better to take your time and make it perfect! <3

    4. Hei du er mitt favoritt idol på youtube❤elske og sjå på deg❤du motivere meg til og gå på skule❤takk for dengode jobben du gjer❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg