StinaLashes på 30% rabatt!

annonse – stinalashes

Når jeg dro inn på farmen kjendis gården måtte jeg legge StinaLashes nettbutikken på is. Det er jo kun jeg som driver den, og jeg ante jo ikke om jeg kom til å være den 1 uke eller 6 uker. Men nå som farmen er over er endelig vippene til salgs igjen!

Siden de har vært utilgjengelig noen uker nå, er de nå på 30% rabatt som et lite plaster på såret til alle dere som har forespurt når de kommer inn igjen!

VIPPENE FINNER DU HER TIL 30% RABATT

Vippene er jo så lekre og er laget av sinnsykt godt materiale. Derfor holder de opptil 25x bruk, de er veganske og ikke testet på dyr. De er 3D vipper, så du trenger ikke bruke maskara på de da det er såpass mye volum.

VIPPENE FINNER DU HER TIL 30% RABATT

VIPPENE FINNER DU HER TIL 30% RABATT

Rabatten varer til 5 juli 23:59. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg