StinaLashes – UTSOLGT!

annonse – StinaLashes

Herreguuuuuud, nå har jeg noe gøy å fortelle dere! I dag tidlig ble StinaLashes vippene mine solgt ut! Det er så gøy å se at så mange av dere har klikket de hjem! Siden dette ble en så stor suksess har jeg tatt kontakt med fabrikken, og de skal lage flere.

Er litt usikker på hvor lang tid det tar før de kommer, så meld deg på nyhetsbrevet gratis HER, så får du beskjed på mail med en gang de er tilbake i nettbutikken! Om du melder deg på nyhetsbrevet får du også eksklusive rabattkoder, så det er absolutt noe du burde sjekke ut!

Jeg har også tenkt til å lage en style til, så den kommer også etterhvert. Er litt usikker på hva jeg skal gå for, men jeg holder dere oppdatert!

Det er så gøy at dette endelig har blitt en virkelighet. Dette er jo noe jeg har drømt om så lenge, og det er så gøy å se at dere også digger dette!

6 kommentarer

Siste innlegg