Spontan tur til..

I går våknet jeg opp med en følelse av at jeg trengte å komme meg ut i skogen en tur. Noen ganger våkner jeg opp og bare er skikkelig rastløs, og i går var en sånn dag. Men jeg hadde null energi! Jeg orket virkelig ikke å gå i timesvis på skogen.

Så jeg ble liggende på sofaen og med et “Castle” maraton og mye popcorn. Hehe! Har fått helt dilla på popcorn med salt og smør i det siste. Så godt, og man kan spise myeee før det blir noe særlig utskeielse av det.

Uansett. I fem tiden kjente jeg at jeg endelig hadde mer energi. Så jeg ringte mamma og spurte hvor i verden hun var. Hun og pappa var på hytta som er midt i skogen. Så da tenkte jeg bare “fuck it, jeg kommer på et spontant besøk jeg”.

Litt lang kjøretur for et lite besøk. Men pytt pytt. Koselig å komme seg ut en tur og! De hadde 23 års bryllupsdag i går, så det syntes det var ekstra koselig med et lite besøk av meg og Chloe!

Mamma har blitt sååå glad i Chloe, og Chloe syns det er så stas med bestemor. Så da vi spiste litt middag fikk Chloe masse kylling av mamma. Hehe! Hun koste seg virkelig!

Pappa hadde med seg hundene sine, og det syntes Chloe at var superstas. Da vi skulle gå inn til hytta gikk den ene hunden til pappa løs og Chloe ble skikkelig venn med han. Hun fotfulgte han overalt og jeg tror hun syns det var skikkelig gøy å leke med en annen hund! Hun har jo ikke så mange hunder å leke med til vanlig, så da blir det ekstra gøy for henne når hun først kan leke med noen!

Hytta til mamma og pappa ligger som sagt midt i skogen, uten noen naboer på lang avstand. Det er så deilig å komme opp dit, se på utsikten og bare nyte roen i skogen. Det er virkelig et sted man kan få roen i sjelen!

Også var det skikkelig koselig å skravle masse med foreldrene mine. Er jo ganske heldig som fortsatt har begge foreldrene mine, så det må jeg sette pris på så lenge jeg har de!

 

INSTAGRAM STINABLOGG
SNAPCHAT STINABLOGG

4 kommentarer
    1. Mye morsommere å lese på bloggen din da du skriver mer personlige innlegg som dette!
      Istede for de listene dine som man kan lete opp på nettet ellers som alle vet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg