Spontan date night!

På onsdag var Per Fredrik og jeg på stranda en tur for første gang denne sommeren. Det har jo vært så kaldt vær og lang allergisesong, så vi har liksom ikke fått kommet oss noe på stranda. Men litt utpå kvelden ble det endelig finvær så da tok vi oss en liten tur dit. Er jo så fint på Ulastranda!

Mens vi var der ble vi sultne, og fikk pltuselig lyst til å stikke ut og spise. Så da dro vi hjemom, skiftet og dro ut igjen på Brygga11 i Sandefjord. Her er det så deilig fiskemat, og det er virkelig et sted du må innom hvis du er i Sandefjord og skal spise!

 

Selv om det ikke har vært så mange sommerdager denne sommeren, føler jeg at jeg i alle fall har fått mest ut av alle de dagene det har vært fint vær. I dag er det sol igjen, så i dag skal vi ut på nye eventyr. Skal dra ut på en øy rett utenfor Sandefjord som jeg ikke har vært på før, så det blir gøy!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg