Sosial for første gang på 3 uker..!

I går var jeg sosial face to face for første gang på tre uker. Til nå har jeg vært hyppig på facetime og telefonen med venner og familie, men det er kun kjæresten jeg har vært sosial med ansikt til ansikt.

Så i går gikk Trine og jeg en much needed tur sammen. Hehe! Vi startet gåturen nede i sentrum av Drammen, og gikk hele turen opp til Spiraltoppen.

Litt morsomt, i dag er det akkurat 3 år siden vi gikk samme turen for første gang! Hehe. Hva er oddsen for det? Det er i alle fall en utrolig sprek tur, for hele turen opp er det bare bratte oppoverbakker. Men vi tok oss god tid og stoppet for å skravle masse underveis. Kjenner jeg er støl i hoftene i dag, så ingen tvil om at det er god trening!

Da vi kom til toppen holdt de på med bygging, så vi gikk et godt stykke inn i skogen og fant oss en plass med god utsikt, som vi kunne nyte hver vår Kvikklunsj med godt mellomrom mellom hverandre, hehe!

Hadde tatt med en pose med hundegodt til Chloe, og på bildet under hadde hun nettopp fått seg en stor godtebit som hun holder skikkelig godt fast!

Det var så koselig å se alle blåveisene, hestehovene og alle de små blomstene titte opp. Både Trine og jeg ble helt overlykkelige av å se det, og hun er en av de få venninnene mine som jeg faktisk kan skravle litt hage med, så det er så gøy!

Utsikten fra Spiraltoppen er helt nydelig. Man kan se utover hele Drammen og enda lengre, og det var så rart å se hvor stille det var på veiene..

Ah, slike turer som dette er balsam for sjelen. Skal uten tvil gå flere turer med Trine fremover. Neste gang skal vi nok ta med engangsgrill og pølser. Det er tur-kos det!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg