Sommerens viktigste must-have!

annonse – good for me

Nå er det ikke lenge igjen til sommeren, og da tenkte jeg å gi dere et supert tips for brunfargen deres i sommer, så dere kan få maksimalt ut av solen! Jeg begynte med dette i vinter og skillet fra sydenturen i februar som var på overdelen min har gått vekk først nå.

Så dette gjorde virkelig brunfargen min langvarig! Jeg er sånn som alltid er likblek igjen to uker etter at jeg kom hjem fra syden. Det hendte virkelig ikke nå, så det var veldig gøy!

Trikset jeg snakker om er Betakaroten Gold fra Good For Me. Det er et 100% vegansk kosttilskudd som booster brunfargen. Den har en trygg og meget effektiv dose som gjør at brunfargen blir langvarig (det kan jeg skrive under på, hehe!) også gir den fin glød og farge året rundt.

Når du bruker Betakaroten Gold tar du to kapsler hver dag. Det er forresten kapsler og ikke vanlige piller, så du slipper den fæle ettersmaken diverse betakaroten ofte gir. Dette var et stoooort pluss for meg!

 

Om du vil teste ut Betakaroten Gold kan du bruke rabattkoden “stina20” så får du 20% ekstra rabatt i tillegg til at den allerede er satt ned 50%!
Rabattkoden er gyldig til 19 mai. 

KLIKK DEG INN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg