Slik oppbevarer jeg smykkene mine!

annonse – glitter, bubbleroom

SMYKKESKRINHER

SKJØRTHER

Jeg elsker smykker. Det setter skikkelig prikken over i’en på alle antrekk. Inne på walk in closet mitt har jeg egentlig en egen skuff til alle smykkene mine, men den blir det alltid fullt kaos i.

Så for en liten stund siden kjøpte jeg meg et smykkeskrin, og det har virkelig vært et godt kjøp! Nå er det så mye lettere å holde styr på smykkene mine, og siden de ligger frem så fint er det mye lettere å finne noe fint til ethvert antrekk!

SMYKKESKRINHER

SMYKKESKRINHER

Smykkeskrinet har masse plass, og jeg får se alle favorittsmykkene mine samtidig. Det har to etasjer så det har plass til ekstra mye lekkert!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg