Sminkerutine – Hverdagssminke!

annonse – alle lenker

Siden mange av dere spør om sminken jeg bruker, har jeg filmet hele sminkerutinen min i en video. Alle produktene jeg bruker finner du rett under videoen 🥰

SMINKEN JEG BRUKER: 

HUD:

Primer / Grønn concealerFoundation
Concealer lysConcealer mørk contour / Setting pudder under øyne

/ Foundation pudder / Blush / Contour pudder / Highlighter  / Setting spray

 

LEPPER: Leppestift / Lipliner

 

ØYNE: Øyeskygge / Brynsgele / Brynspudder

 

Håper du likte sminketutorialen. Si ifra om det er noe du lurer på 🥰

4 kommentarer
    1. Gud så fin du er! Jeg føler jeg må ha mye sminke rundt øynene for å føle meg vell med sminken. Hvorfor kler du og alle naturlig fine uten mye rundt øynene? Tips? Er det mer en vanesak?

    2. Hei 🙂 det går ikke å legge deg til på snap. Liker å følge deg så er litt dritt. Er visst en bug i snap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg