Slik trener jeg styrke!

annonse – evo fitness

I dag har jeg endelig hentet bilen min på verkstedet. Herregud så dyrt det er med bil sier jeg bare. Ikke bare-bare å være voksen hele tiden.  Men siden jeg ikke har hatt bil siden søndag var det masse ærender jeg måtte gjøre! Så jeg dro på trening litt før 11, og først nå har jeg kommet ordentlig hjem og fått satt meg foran mac’en her igjen.

I dag trente jeg styrke på hele overkroppen. Syns det er kjekt å dele inn kroppen i to deler, sånn at jeg får lagt opp flere økter i løpet av uken. Tenkte jeg kunne dele treningsprogrammet mitt med dere. Jeg får jo spørsmål ofte om hvordan jeg trener, så here we go:


⚡️💪🏼😍 

! TILBUD !

Nå kan du forresten trene for kun 49,- kr ut måneden på Evo Fitness, og om du melder deg inn nå slipper du også innmeldingsavgiften som er på 249,- kr.

Klikk deg inn HER for å sjekke ut tilbudet!

Har trent på Evo fitness i mange år selv, og elsker sentrene dems. Stort utvalg av maskiner og apparater, aldri for mye folk, billig månedspris og åpent fra 05:00 – 24:00 hver eneste dag. 

Overkropp:

Oppvarming:

Utfall med rotasjon 5x
Strekk til bøy 5x
Setehev 5x
Skulderbladarmhevinger 5x

Økt: 
Brystpress på skråbenk 8 repetisjoner x 3 sett
Roing med manual 8×3
Bicepscurl 8×3
Arnold press 8×3
Sidemage med hantel 8×3
Legdown 8×3
Planke 3 sett med så mange sekunder man klarer

Avslutter med å tøye i 5-10 minutter

 

Håper du fikk lyst til å prøve ut treningsprogrammet selv, eller bare ble inspirert til å komme deg igang med treningen. Trening er godt for både kropp og sinn, og kan hjelpe på milde depresjoner, så om du merker at høst-depresjonen har kommet burde du ta deg en tur på trening!

4 kommentarer
      1. Anbefaler deg å kontakte PT på senteret. Det er mye man ikke skal gjøre etter fødsel, som f.eks sit-ups (magemusklene presses fra hverandre, istedenfor at de trekkes sammen- som er det ønskelige for kroppen). I tillegg er det ikke alltid øvelser som passer for en, passer for seg selv. Vi har ulike kropper, ulik muskelstruktur og ulikt utgangspunkt (osv). Øvelsene er kjempe fine, prøv deg frem og om du er usikker så anbefales det (som sagt) å kontakte en personlig trener på ditt senter. HILSEN utdannet PT.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg