Slik trener jeg nå om dagen!

I dag kickstartet jeg dagen med en styrkeøkt. Det er så deilig å få unnagjort treningen på morgenen. Da er det liksom “gjort”, og man har mer energi til resten av dagen og det er en ting mindre som må gjøres. Denne uken har jeg trent styrke eller jogget hver eneste morgen, og det er så deilig! Føler meg så mye bedre igjennom hele dagen enn når jeg ikke gjør det.

Etter treningen jobba jeg en god stund, før jeg tok turen ut i hagen. Det er jo så deilig vær om dagen, og da er det helt nydelig å holde på ute i hagen. Jeg fikk plantet noen blomster i verandakassene og shinet opp der, også fikk jeg vannet over alt i hagen.

Vanningsrunden tar mildt sagt lang tid om dagen. For jeg må vanne hele thujahekken hver eneste dag, og det er en laaaang hekk. Haha! Men sånn er det når man har ny hekk, da må den vannes.

De som plantet hekken for oss i høst, kom innom i dag og fylte på jord og rettet ut de thujaene som hadde nærmest blåst overende ila vinteren. Så nå er endelig hekken helt rett og pen. Deilig!

Gleder meg så mye til den gror helt igjen og enda høyere, sånn at det blir null innsyn. Blir deilig å få litt mer privatliv i hagen!

Etter jeg hadde holdt på i hagen grillet Per Fredrik og jeg på verandaen. Så deilig med lunsj der ute. Kjente grill-lukten fra hagen, og da skjønte jeg at det var tid for grilling, hehe!

Da vi var ferdige med å grille ble jeg ganske rastløs, så da tok jeg med meg Chloe på en skogstur. Skulle egentlig ikke gå så langt, siden jeg allerede hadde unnagjort dagens trening. Men før vi visste ordet av det ble det en times tur, hehe!

Det var så utrolig fint i skogen. Ingen tvil om at våren har kommet til Sandefjord, for det var helt tett med hvitveis i skogen. Så nydelig!

Plukket med meg en liten bukett som jeg har på bordet der jeg jobber. Så vårlig og koselig å se på når jeg jobber!

14 kommentarer
    1. Så hærlig! Her er det sååå dårlig vær! Har vært en utrolig dårlig vår så langt!👎 Det ser mer lovende ut fra Mandag, så jeg krysser fingrene! Ha en fin kveld! Klem!❤️

    2. Helt ut av kontekst i forhold til innlegget men så du spurte etter serieanbefalinger i et annet innlegg og må bare tipse om seriene White Collar (genial, morsom og spennende serie), Stranger Things (spennende og utrolig velgjort serie), og flere av disse små – ettsesongs seriene til Netflix som Quicksand, Bodyguard, Unbelievable, How to Get away with a drug scandal. Kan også tipse om MadMen som ligger på Netflix, utrolig kul serie. I tillegg til The Bold Type som er en serie for deg!

    3. Kan du lage en Yt video, med styrkeøkt som tema? Liksom hvor du viser de forskjellige øvelsene du gjør? PS Elsker, Digger deg❤️❤️

    4. Skulle ønske det var sommer her å!! Så lite motiverende å gå ut for å gå på tur, da det er minst 2,5meter med snø overalt og man bare må gå etter veien!😫
      Gleder med mildt sagt til snøen er borte og vi kan gå på turer i skogen og på fjellet!! Men det skjer nok ikke før i mai!🥺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg