Slik stresser du ned i julestria!

Julentiden kan fort bli ganske stressende og hektisk. Det skal vaskes overalt, pyntes, man skal handle inn julegaver til alle og enhver og man skal på alle mulige julebord. Da kan det fort bli litt mye for de fleste. Så for at alle skal kose seg mest mulig i juletiden har jeg noen tips til dere!


🎁 Få oversikt – Start med å skrive en liste (liste-stina slår til 😃) over alt som må gjøres, og alle du skal handle til. Når du har oversikt er det lettere å forholde seg til alt. Sett deretter opp datoer du skal handle, vaske, osv så du har en plan.

🕯 Lys – Nå er det jo veldig mørkt ute, og det kan fort føles litt kjipt. Men om du tenner masse telys hjemme blir det plutselig koselig isteden. Jeg har begynt å tenne lys arbeidsbordet mitt så det er ekstra koselig når jeg sitter og jobber.

🛁 Bubble bath – Har du et badekar kan du fylle det opp med varmt vann, ha oppi en bath bomb (gjerne med juleduft), tenne noen lys og bare kose deg. Egenpleie er alfa omega!

🙏🏻 Takknemlig – Hver gang jeg blir stresset eller lei meg ramser jeg opp 10 ting jeg er takknemlig for. Da skifter man mindsett og plutselig innser man at man egentlig har det veldig bra, og ikke trenger å være så stressa.

😃 Vær sosial – Juletiden skal tilbringes med familie og venner, så inviter gjerne med deg venninna de eller moren din på en julelunsj for et lite pust i bakken og litt påfyll med koselig julestemning.

 

🎅🏻❤️🎁

3 kommentarer
    1. Hei! Sorry for at det blir litt urelevant i forhold til innlegget, men jeg lurte på noe. Jeg vil bestille en 23andme test og lurte på om man må betale når man sender inn spyttet sitt til USA, og eventuelt hvor mye kostet det? (Jeg vet hvor mye selve testen koster) Tusen takk for svar, elsker bloggen din❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg