Slik skal vi feire Valentinesday!

 

Nå skal Per Fredrik og jeg ut og feire Valentinesday, ved å spise en deilig 3 retters på Farris bad. Vi var jo ute og spiste skikkelig på restaurant for bare en uke siden, men siden bursdagen min og Valentinesday ligger nesten rett etter hverandre blir det litt sånn, hehe. Men sier ikke nei til å bli skjemmet bort jeg!

Det er så vanskelig lys i huset nå som det er mørkt. Så jeg får ikke vist dere hele antrekket. Hater seriøst vintermånedene. Gleder meg til sommeren da jeg kan ta perfekte bilder til sånn 22 på kvelden, hehe!

Men uansett. Jeg håper alle dere som er single og i forhold får en fin kveld. Husk at Valentinesday handler om kjærlighet. Så feire den i kveld! ❤️

3 kommentarer
    1. Ha en strålende kveld, og feir kjærligheten, strong couple! Dere er så fine sammen! ❤️ Stor klem! ❤️

    2. Disse bildene av deg var helt nydelige! Spesielt det nederste. Ser mye følelser der. Lurer forresten på hvor er genseren fra/hva heter den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg