Slik skal vi feire korona julaften i år

Vipps så var det lille julaften. Tenk at det er julaften allerede i morgen? Nå er det noen dager siden jeg har satt meg ned og skrevet noe annet enn lister. Hodet mitt har vært på litt andre steder de siste dagene, og da blir det fort mye lister. Men håper det er bedre enn ingenting i alle fall!

I dag har jeg gjort de siste forberedelsene før jul. Jeg bakte både pepperkaker og sugar cookies i november, men jaggu har jeg klart å spise opp alt 🙈 Så da var det bare å bake igjen i dag. Heldigvis hadde jeg litt pepperkakedeig i fryseren, så da gikk alt ganske fort. Blir liksom ikke julestemning uten!

Jeg hadde også noen gaver igjen som jeg måtte pakke inn. Så da fikk jeg gjort det. Har sett en hel sesong av “hjem til jul” mens jeg har holdt på i dag. Den serien er så morsom og fin! Anbefales virkelig! Den er på Netflix.

I år blir jo julen mildt sagt annerledes for de fleste. Korona gjør det vanskelig å sees, så i år har rett og slett Per Fredrik og jeg bestemt oss for å feire julaften hjemme alene vi to. Eller, vi tre da, vi har jo Chloe også. Hehe! Det blir jo veldig rart og annerledes, men i år ble det rett og slett slik. Vi er jo garantert ikke de eneste som kommer til å feire jul alene i år, og vi er i alle fall heldige med at vi har hverandre.

Vi har jo noen venner og litt familie vi skal møte utover julen, så vi kommer ikke til å sitte alene hele julen, hehe. Men akkurat på julaften passet det best å feire alene i år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg