Slik ser walk in closet mitt ut!

Nå som jeg har lagt opp alle sommerklærne og hentet ned høstplaggene, tenkte jeg det var på tide med en ny walk in closet tour. Nå er det jo virkelig lenge siden jeg har lagt ut en walk in closet tour her på bloggen. Kan faktisk ikke huske sist engang!

Noe som nesten er litt flaut er at selv om jeg har et helt rom til klærne mine, har jeg fortsatt sånn 10 søppelsekker fulle av klær oppe på loftet. Haha. På loftet ligger alt av jul-, sommer- og vårplagg, klær som er for store i størrelsen, og masse ekstra sko og vesker. #Hoarder. Sånn er det når man er blogger, haha! Men nå skal jeg slutte å skravle meg helt bort, så kan vi komme igang med walk in closet tour’en!

Elsker å ha mange av skoene mine på utstilling så det er lett å se hvilke jeg vil bruke. Alt av joggesko, treningssko og mer “vanlige” sko har jeg i et skap ved utgangsdøren.

Jeg elsker å fargekordinere klærne så det henger etter hvilke farger de er. Følger bare fargehjulet for å finne rekkefølge, også lar jeg de henge: tynn topp – t skjorte – tynn genser – tykk genser – jumpsuit – kjole. Jakker henger for seg selv under.

Jeg elsker parfyme og jeg er ikke en sånn person som bare liker å bruke en type parfyme. Jeg velger parfyme utifra hvilket humør jeg har og hva slags antrekk. Skal jeg ha på et power business antrekk kjører jeg Hérmes parfymen, siden den lukter skikkelig power, men hvis jeg vil være mye girly bruker jeg Victorias secret parfymen.

Hver gang Per Fredrik er på reise kommer han alltid hjem med flere forskjellige parfymer, så nå begynner det å bli noen på hyllen, hehe!

I skuffene har jeg alt av jeans, undertøy, koseklær, treningstøy, osv. Jeg elsker å brette de sånn at man kan se alt som ligger oppi der. Da holder det seg også mye mer ryddig!

Håper dere syns det var gøy å få en liten titt inn på walk in closet mitt!

9 kommentarer
    1. Hei😀jeg forstår ikke hvorfor du har så klær og sko for når får du brukt dem? Er du mye ute å representerer?
      Vennlig hilsen Anne

    2. Åh, så herlig og organisert! Jeg sorterer klær på akkurat samme måte etter farger og rekkefølge! Mangler bare et garderobesystem som dette. Gleder meg så sykt til dagen jeg får en større leilighet eller et hus – for det trengs sååårt. Boden stappes med klær og sko og jakker og alt mulig, hahah.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg