Slik pyntet jeg julebordet!

Herregud, tenk at det er første desember 😃 Jeg er så glad nå! I går hadde jeg julejentekveld med noen av mine aller nærmeste venninner. Jeg skal fortelle dere alt om det etterpå, og vise dere masse morsomme bilder fra kvelden!

Men først tenkte jeg å vise dere hvordan jeg pyntet bordet. Kanskje du får litt inspirasjon til å ha en julejentekveld med dine venninner?

Jeg pleier alltid å kjøpe et pepperkakehus til hver som kommer, så man kan sette de sammen og pynte hvert sitt hus. I fjor var det kun Trine som klarte å sette sammen sitt – fordi vi brukte melis.

I år var vi hakket mer forberedt og brukte smeltet sukker (knekk) istedenfor. Det funket så bra at alle klarte å sette sammen hvert sitt hus 😃

Hvor sykt søte er ikke disse julenissene til å ha på vinglassene? Kom over de tilfeldigvis på eBay og da bare måtte jeg klikke hjem et par pakker med både julenisser og nisseluer.

Du finner de HER forresten til sånn 6,- kr for 10 stk. Det pleier å ta en stund å få pakker fra eBay, men om du bestiller nå har du de sikkert innen julaften. 

Ble det ikke fint? Jeg syns det er så gøy å pynte litt ekstra når jeg får besøk. Det setter virkelig stemningen – spesielt i juletiden 🎅🏻❤️ Husk å følge med senere i dag, for da får du se mer av jentekvelden!

7 kommentarer
    1. Bare et litt stalltips ang å sette sammen Pepperkakehus: Etter ganske mangen år med brente barnefingrer pga knekken har eg de siste årene dratt frem LIMPISTOLEN! Den funker fjell og helt problemfritt! Det er jo heller ingen som virkelig SPISER et pepperkakehus som har støvet ned i en måneds tid?? 🙂

      Klem Vibbedille 🙂

    2. En konditor kom med følgende tips : smelt kvit sjokolade og dyp siden som skal inntil neste del nedi, da får du den kvite kanten, samt at sjokolade tørker kjapt og *limer* bedre enn melis og sånt

      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg