Slik har vi pyntet kjøkkenet til jul!

Nå har Rebecca nettopp vært her, og vi har levert julegaver til hverandre, spist litt pepperkaker og skravla. Det er jo lille julaften, så vi måtte levere pakker til hverandre i siste liten. Det er jo helt vilt at det er lille julaften allerede. Føler alltid at de siste to ukene før jul bare flyr avgårde!

I kveld skal Per Fredrik og jeg kose oss med masse juleprogrammer på tv. Har sett at det er noe julekveld på NRK1 så det kommer vi til å titte på. Vi skal i alle fall se på grevinnen og hovmesteren. Det er en must-see hver jul!

Jeg tusler rundt i julegenseren min, og virkelig nyter de siste dagene med jul 🎅🏻🎁

Jeg har tatt litt halvveis ferie i desember, for å koble helt av fra et veldig hektisk år. Så jeg har nesten ikke fått vist dere noe av pynten i år. Så jeg kan jo benytte anledningen til å vise dere litt av pynten på kjøkkenet.

Vi har bakt pepperkaker som vi har hengt opp i ett rødt julebånd, også har vi hengt opp julekort vi har fått. Kortet over er fra fetteren min og kjæresten hans, og det er så koselig og fint!  

Det går mye julete om dagen, og vi har linet opp med både te, gløgg og julekopper i vinduskarmen ☺️🤶🏻

Den pepperkakekoppen her kjøpte jeg på Primark i fjor, og den er jeg så glad i! Jeg pleier alltid å legge pepperkakene mine i rommet under så blir de gode og varme! 

For noen dager siden spilte vi inn siste runden med Bloggerne og da lagde vi pepperkakehus. Vi tenkte å lage noe litt utenom det vanlige, og endte plutselig opp med å lage en kopi av vårt eget hus. Syns det ble så utrolig fint med masse melis som snø og bambie i hagen siden vi ofte har bambier tuslende rundt i hagen 😍

Nå skal vi straks lage litt julemat. Vi har spist julemat i hele desember og kost oss så mye, og i kveld er det intet unntak! Kos dere masse i julen, så skal jeg titte innom her litt her og der. Legger også ut masse på snapchat, så bare å følge med der (@stinablogg)

God jul! 🎅🏻🎁❤️🎄

4 kommentarer
    1. Hei.
      Sønnen min og kjæresten hans tok bilde med deg i dag. De sa du var kjempehyggelig,og blid😊
      Tusen takk for at du tok deg tid.
      Dattera mi på 11 ble selvfølgelig supergrinete,for hun er blodfan av deg😊😍Følger med på ALT❤
      Hun ønsket jo, at det var hun som hadde truffet deg….
      Ha en hyggelig og fredfull jul
      Hilsen Laila

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg