Slik feiret vi Valentinesday

I går var det Valentinesday, så da tok Per Fredrik med meg ut på date. Vi har jo nesten laget det til en tradisjon å dra på Farris bad for å spise på Valentinesday, og i år ble intet unntak. Elsker å dra dit, for de har virkelig så god mat og service!

Det var til og med live musikk der. Så det gjorde det ekstra koselig og romantisk. Uansett, det var veldig koselig med en liten date night, og jeg elsker å bli gjort litt stas på. Det er jo gøy å tenke på at vi har vært sammen i snart 8 år! Herregud, tenk at vi har vært sammen så lenge! For noen fine år vi har hatt sammen ❤️

Jeg valgte ut et tre retters middag med kamskjell, mørbrad og fruktsalat. Det var egentlig en eller annen sukker dessert, men siden jeg ikke spiser sukker spurte jeg kjøkkenet om de heller kunne lage en fruktsalat til meg. 

Håper dere fikk en fin feiring med deres kjære i går🥰

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg