Slik feiret jeg nyttårsaften!

Godt nytt år! Håper dere alle hadde en fin feiring! Vi feiret her i Sandefjord hos et vennepar, og det ble så koselig! Vi feiret også 17 mai her, så det er litt gøy å feire de store begivenhetene i året med de samme skjønne menneskenene!

Hvor fin er ikke denne kåpen? Har hatt den lenge, men den er jo litt #extra så jeg bruker den ikke så mye. Men det burde jeg, for den er jo så nydelig! Den er forresten fuskepels. Ville ikke gått med ekte pels, bare så ingen blir forvirra her. Elsker at fuskepels kan se så ekte og fint ut!

Per Fredrik fikk en ny venn. Han koste med hunden Kai hele kvelden. Tror han fikk “litt” (veldig) lyst på en bordet collie. Jeg har jo vokst opp med border collie hunder, og de er jo helt nydelige. Men de er altfor store for min del, så han får nøye seg med lille Chloe, hehe!

Det ble  en supergod kalkunmiddag og sjokolademousse. Senere på kvelden ble det pakkeleken, med masse antibac og mellomrom mellom alle. I ekte 2020 stil, haha.

 

Ah, så deilig det er å være i 2021. Selv om vi alle innerst inne håpet av koronaen ble borte så fort vi kom inn i 2021, så har vi i alle fall fått et lys i tunnelen med tanke på at vaksineringen endelig har startet her i Norge.

Jeg ser så utrolig frem mot 2021 og jeg gleder meg så mye til alt dette året har å by på!

2 kommentarer
    1. Ser du feiret nyttårsaften med minst fem andre (som fremkommer på bildet), men julaften feiret dere alene pga. smittevern? Spesielt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg