Slik feiret jeg julaften!

God 1. juledag! Håper dere hadde en super fin feiring i går! Vi tok turen til Hokksund og feiret sammen med foreldrene mine, søsteren og svogeren min og barna dems, pluss bestemor. Så vi ble en god gjeng. Veldig koselig!

Meg og søsteren min

 

 

Mamma hadde pyntet opp skikkelig fint til jul overalt i huset. Det ga så julestemning! Haha, jeg vet aldri om jeg skal være redd eller le av nissene som sitter i sofaen. De ser seriøst ut som sånne dukker som våkner om natten og finner på rampestreker.

Chloe fikk masse pakker, og vi hadde blant annet kjøpt boblejakke til henne. Det har jo plutselig blitt kaldt her i Sandefjord, så da trengte hun det. Også fikk hun en haug med nye leker og masse godteri, så gjett om hun var glad!

Mamma hadde laget dødsgod kalkun og masse deilig dessert. Hos oss er det tradisjon å spise kalkun på julaften. Det gir meg så julestemning. Trodde virkelig vi skulle sprekke etter middagen, fordi vi var så sykt mette!

Her i Sandefjord er nesten all snøen borte, og nå er det bare is igjen. I Hokksund derimot; der var det -18 grader og winter wonderland. Altså se så fint det var!

 

Nå har vi nettopp kommet hjem fra selskap hos Bente. Det er moren til stebroren til Per Fredrik. Så der har det vært skikkelig brunsj med sykt mye digg mat og pakkelek. Veldig koselig!

Resten av kvelden skal jeg bruke til å strikke mer på genseren jeg begynte på lille julaften. Er nesten ferdig med hele bolen på den, så jeg har mildt sagt fått strikket mye. Også blir det selvfølgelig litt julefilmer. Tenker å se den nye askepott filmen. Den er jo så fin!

1 kommentar
    1. God jul, Stina. Så flott at dere hadde det hyggelig. Hils til din far Rune. Hilsen Anders Kongsrud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg