Slik feiret jeg 30 årsdagen min!

Vipps, så ble det plutselig noen dager pause her. Det var virkelig ikke meningen, men jeg har vært så overveldet de siste dagene at jeg ikke har orket å skravle så mye her inne.

På lørdag hadde jeg en helt fantastisk 30 års feiring med venninnene mine i Drammen. Vi spiste masse tapas, drakk drinker (ble en virgin strawberry daquiry på meg siden jeg kjørte bil) etterfulgt av en veldig morsom tur på byen etterpå.

Madeleine – Meg – Susanne – Pia

 

Jeg koste meg så utrolig mye, og hadde det skikkelig gøy! Er jo ekstra gøy å feire med så mange av de jeg har kjent så lenge. Pia har jeg jo kjent siden jeg var to år gammel og gikk i barnehagen, så vi har jo vært i hverandres liv så lenge vi kan huske å ha levd. Susanne har jeg kjent siden jeg var 13, og resten av jentene har jeg kjent siden 3. året på vgs. Med unntak av søsteren min Madeleine da, hun har jeg selvfølgelig kjent siden jeg ble født.

Mina – Trine – Camilla – Victoria

 

Så, det var virkelig en gjeng mennesker som har kjent meg utrolig lenge. Veldig koselig!

På søndag tikket det inn hundrevis av gratulasjoner på både facebook, Instagram, bloggen, snapchat og sms. Telefonen kokte, haha. Jeg nesten ikke klart å svare noen, for jeg blir helt overveldet. Fantastisk koselig, og jeg setter så stor pris på det!

 

På onsdag morgen ble Chloe operert, og det er noe jeg har gruet meg til en stund. For en liten stund tilbake fant jeg en bitteliten kul på magen hennes. Den var på størrelsen med en liten ert, så den var ikke lett å legge merke til. Men så mye kos hun skal ha på magen, kjenner en mamma sånt. Så jeg har vært hos dyrlegen to ganger i forrige uke for å sjekke kulen, men dyrlegen klarte ikke å sette sprøyte på henne fordi hun blir så redd. Så det var først på onsdag at de endelig klarte å sette sprøyte på henne, så hun fikk narkose og fikk operert vekk kulen.

Vi kunne selvfølgelig bare sett ann siden kulen var såpass liten, men når det kommer til babyen min tar jeg ingen sjanser, og det er mye bedre og mindre risikofullt å opererere en minikul enn en kul som har vokst seg stor. Dyrlegen skal sende inn kulen for å sjekke etter kreft i den, så får vi se hva de sier. Regner med at det i alle fall er i orden nå som den er borte. Men ja, siden hun skulle opereres har jeg vært ganske stresset, og ikke orket å snakke så mye her inne. Nå som det er over og hun tusler rundt i huset og har det bra igjen etter operasjonen, var det koselig å logge inn her for å gi dere en liten oppdatering!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg