Slik feiret jeg 28 årsdagen min!

Tusen takk for alle gratulasjonene jeg fikk på bursdagen min i går. Det varmet skikkelig i hjertet å lese alt det fine dere skrev!  ❤️ Det ble jo en ganske annerledes feiring i år på grunn av korona. Tidligere pleier jeg å ha svære fester med 30 venner, masse pynt, fest og morro.

Men det går jo ikke akkurat ann nå som vi er midt en lockdown i pandemi. Jeg kunne selvfølgelig dratt til Drammen og feiret med venninner, for det er jo teknisk sett lov. Men jeg tørr ikke å ta den smitterisikoen, så det droppet jeg.

Men selv om det ikke ble svær feiring, ble det en utrolig fin og koselig feiring sammen med Per Fredrik. Vi dro ut og spiste masse digg mat på restaurant, drakk vin og koste oss skikkelig mye!

Det var så rart å være ute og spise. For det var faktisk en del folk der (alle holdt god avstand) og god stemning. Det er lenge siden jeg har opplevd det i denne pandemien. Ting føltes nesten litt normalt ut?

Vi prøver å ikke dra ut masse og spise, men akkurat på bursdagen tenker jeg at det er mer enn innafor. Vi var ikke de eneste som tenkte det, for de fleste bordene rundt oss var andre som feiret bursdag, hehe!

Vi koste oss i alle fall masse! Fikk en sykt bra gave av Per Fredrik som bursdagsgave! Jeg skal få sykkel! Jeg har hatt lyst på en bysykkel som jeg kan bruke til å sykle til stranda, sykle rundt i sentrum, sykle rundt på øyhopping, osv. Så i bursdagsgave skal Per Fredrik kjøpe sykler til oss begge!

Jeg var og så på en sykkel i går. Har veldig lyst på en rosa bysykkel. Men den jeg fant var altfor stor. #shortgirlproblems. Haha. Så jeg må søke litt rundt! Kanskje noen av dere har litt peiling? Jeg har ikke kjøpt sykkel siden jeg var typ 16 år, så jeg er ikke heeelt inne i det sykkelgamet akkurat. Hehe! Så om noen har tips eller erfaringer, del de gjerne i kommentarfeltet. Tar imot all sykkehjelp jeg kan få med åpne armer!

2 kommentarer

Siste innlegg