Slik får du sminken til å sitte hele dagen!

annonse – kicks

Én ting som endret sminke for meg var setting spray. Det er bare noen få år siden jeg begynte å bruke det, men så fort jeg hadde prøvd det var jeg helt hekta!

Jeg bruker alltid setting spray når jeg har sminket meg ferdig, og den sprayen jeg bruker gjør at sminken sitter som et skudd hele dagen og den gjør at sminken smelter perfekt inn i hverandre. Før jeg begynte med setting spray måtte jeg alltid touche up med pudder i ansiktet flere ganger i løpet av dagen, nå må jeg nesten aldri det lengre. Stor forskjell!

Setting sprayen jeg bruker finner du HER.

Det er ikke uten grunn til at den heter “all night”, for denne gjør at sminken sitter både hele dagen og hele natten! Helt amazing!

Setting spray  HER.

 

Dette er virkelig et must have i sminkepungen min, og noe jeg varmt anbefaler! Produktet er forresten kjøpt selv, men linken er affilite!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg