Slik er julemorgen hos oss!

God jul ❤️ I dag våknet jeg opp i 9 tiden og tuslet rett ut i stua med julepysj og julestrømpa i handa. Fikk nesten litt sjokk da jeg så at det faktisk var sol ute! Kan nesten ikke huske sist det var sol. Så det var koselig å våkne opp til!

Lagde meg en liten frokost. Rugsprø med epler og gulost er standarden min hver morgen, og i dag var intet unntak, hehe!

Frem til klokken var 11 så jeg på “Mikkes magiske jul, innesnødd i musehuset”. Den gikk ikke på TV2 i år. Den har jo gjort det i alle år, så det var litt skuffende. Heldigvis fant jeg den på viaplay, så da var morgenen reddet.

Klokken 11:00 var det selvfølgelig tre nøtter til askepott. Er aldri en jul uten. Tror typ alle jenter i landet har det som et must at de må se den hver julemorgen. Hehe!

Fuglene fikk litt ekstra mat også siden det var jul. Her er en av de mange matstasjonene vi har. Er så koselig når det vrimler av fugler og man hører masse fuglekvitter!

Både Per Fredrik og Chloe fikk hver sin julestrømpe. Chloe så bittelitt sur ut når jeg tok bilde av henne. Sikkert forbanna fordi jeg tok bilde av henne istedenfor å gi julestrømpa til henne, haha!

I kveld skal vi feire her hjemme. Det blir jo en veldig annerledes feiring siden vi bare blir oss tre. Men jeg tror det blir veldig koselig fordet. Det skal i alle fall ikke stå på maten. Per Fredrik skal lage både ribbe og kalkun! Så her kommer vi til å ha mer enn nok mat i alle fall, hehe!

Jeg er jo egentlig ikke noe glad i ribbe. Men kanskje jeg får helt dilla på det etter i år? Tror ikke jeg kommer til å tørre og smake på svoren. Jeg knakk bokstavelig talt en tann her om dagen når jeg spiste en karamell. Så er litt skeptisk. Men vi får se!

Nå har jeg nettopp tatt en dusj og kledd på meg dagens andre pysj. For dere som lurer på hvorfor jeg har to forskjellige pysjer på meg i innlegget her, hehe!

Også fikk vi et lite besøk i stad av litt familie som var innom med litt pakker. Koselig!

Nå skal jeg spise enda mer godis og se på tv, også er det inn i finstasen etterpå og spise masse god julemat. Håper dere får en fin julaften! ❤️

1 kommentar
    1. Så koslig❤ Får alltid ekstra julestrømpe av å lese bloggen din:) jeg må også se Askepott, Mikkes magiske jul og Mikke Mus og vennene hans feirer jul. Vi har både Disney+ og filmene, så der var jeg også reddet😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg