Slik er huset pyntet til jul ute!

Nå er det et par dager siden vi pyntet huset utendørs, og det ble så fint! Frem til i dag har det ikke vært noe særlig snø, så jeg har ikke hatt lyst til å ta bilder når det bare er is og ikke snø. For is er jo ikke akkurat særlig julete og fint. Haha!

Når det kommer til pynt elsker jeg å ha veldig mye lys, og i samme farge. Jeg har sett mange ha blinkende lys i mange farger, og det er jo veldig morsomt og gøy å se på! Men ikke helt min stil. Hehe! Så jeg kjører heller kun varmglødende lys.

Hvor søt er ikke denne? Det er så mange rådyr utenfor huset vårt at vi bare måtte ha et rådyr ved inngangen. Apropo rådyr, de var rett utenfor verandaen vår i stad, og det er så koselig å se de!

I inngangspartiet vårt har vi hengt opp girlander og satt opp et ekstra tre for å ta med skogsfølelsen til inngangen. Så koselig! 

På andre siden av huset har vi pyntet syrintreet så man ser alle lysene når man kjører inn veien. Vi hadde også pyntet epletreet, men Chloe klarte å løpe rett på ledningen og rive den rett av. Så det gikk rett vest, haha! Uff! 

En av tingene som er nytt i år er lysene som henger over garasjedøren. Er så fornøyd med hvordan de ble. Den veggen var så tom uten den lysremsen, så det var på tide å få hengt noe der! 

Så sånn ser det ut her. Det er så koselig når vi kjører inn i gårdsplassen og ser alle de fine lysene, også er det kjempe koselig å titte ut av kjøkkenvinduet på kvelden når det er mørkt og alle lysene lyser opp vintermørket!

10 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg visste ikke hvem jeg skulle spørre, men jeg har den blogg appen deres. Men nå kommer ikke dere opp på topplisten? Det kommer opp noe helt annet.. Må derfor inn på nettet og søke opp blogg.no.
      Kan du få sagt ifra om dette? Ender med at jeg ikke leser bloggene på topplisten, det er jo dumt!

    2. Herregud så fint å den julestemningen man får av og se de fine bildene <3

      Jeg er enig med deg at det må være snø når man skal ta slike fine bilder 🙂

    3. Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil at fremmede folk skal dukke opp hjemme hos deg, men da hjelper det fint lite å legge ut bilder av huset sitt eller filme det med droner, spesielt når dere har hemmelig adresse. Enkelte mennesker bryr seg virkelig ikke om privatlivet til andre mennesker igjen, så når du legger ut bilder av huset ditt så vil de selvfølgelig oppsøke deg/dere. Er vel en grunn til at de fleste bloggere ikke viser eller sier akkurat hvor de bor og filmer utsiden, nettopp fordi de ikke vil at folk skal banke på hjemme hos dem.

      Anyways, veldig fint hus og utrolig koselig med alle lysene!

      1. De fleste legger jo ut bilder av huset sitt, eller så blir det filmet til bloggerne osv. Så at det skal være noen grunn til å troppe opp på døra er bare usaklig.

    4. Så utrolig fint det ble til jul. Gleder meg til neste år da fasaden på leiligheten vår er litt mer ferdig så vi kan pynte skikkelig med lys og sånt til jul.

      God jul 🎅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg