Slik ble jeg kvitt kvisene!

annonse – produkter er kjøpt selv, men linker er annonselinker.

Fra jeg var 16-17 år har jeg slitt ekstremt mye med kviser. På det verste har jeg hatt hele 40 kviser i ansiktet, på en og samme gang. Ikke bare er kviser fysisk ubehagelig, men det gir en ganske stor knekk i selvtilliten.

Siden jeg begynte å slite med kviser har jeg prøvd utallige produkter på markedet. Alt ifra billige du kan kjøpe på matbutikken, til produkter fra hudpleier til dyre spesialprodukter. Ettersom tiden har gått har jeg endelig funnet en kombinasjon som funker for meg, og som antagelig vil funke for mange der ute. Derfor tenkte jeg å tipse dere om produktene jeg bruker, og som jeg har brukt i flere år.

PYSJTOPPHER
PYSJSHORTSHER

Dette er produkter jeg selv har kjøpt for egne penger, og som virkelig er verdt hver eneste krone. Det er selvfølgelig viktig hva man putter inn i kroppen også, så jeg er nøye med kostholdet og tar vitaminer.

Men hvordan man pleier huden, og hvilke produkter man bruker er virkelig alfa omega. Den dag i dag har jeg faktisk null kviser. Huden min ser mer amazing ut (om jeg får si det selv!) enn den noensinne har gjort!

Nå er det hele 20% rabatt på all ansiktspleie hos kicks
så alle hudproduktene jeg bruker får du 20% rabatt på!

RENS OG TONER

Oljerens – Denne fjerner selv den mest vannfaste sminke. Superskånsom og funker utrolig bra. Appliseres på tørr hud, smøres inn for å løsne sminken også skyller man den av. Oljerens HER

Hudrens – Denne bruker jeg morgen og kveld. Den renser huden godt på en mild måte, og fjerner av skitt som ikke skal være der. Hudrens HER

Toner – Tar vekk siste rest av sminke, balanserer huden, og gjør sånn at porene trekker seg sammen. Toner HER.

KREMER

Nattkrem – Denne er helt sinnssyk. Om du har et sår fra en kvise eller bare en kvise gjør den så det helbredes på bare 1-2 netter. Den gir sykt mye fuktighet, og ja; den er bare insane. Må prøves! Krem HER.

Dagkrem – Gir masse fukt og jeg merker at sminken sitter bedre når jeg bruker denne. Krem HER.

Øyekrem – Viktig å ha en egen krem til øynene, da huden der trenger annerledes kremer. Denne gir masse fuktighet og gjør så man ser mer våken ut. Krem HER.

Håndkrem – Rituals sine håndkremer er seriøst amazing. De gir masse fukt uten at du slipper å føle deg fettete på hendene. Håndkrem HER.

Body lotion – Jeg har alltid slitt med tørr hud på kroppen. Så tørr at huden svir når jeg legger meg. Ganske ille. Denne fuktighetskremen gir intens fukt, og den trekker fort inn og etterlater huden smidig og ikke fet. Krem HER.

PYSJTOPPHER
PYSJSHORTSHER

 

ANSIKTSMASKER

Out of trouble – Perfekt å bruke om det har dukket opp en kvise i ansiktet. Smør den på kvisene og la den funke i 10-15 minutter. Kvisene roer seg ned fort, og de blir borte asap. Maske HER.

Drink up – Super om du trenger litt ekstra fuktighet om morgenen før du skal sminke deg. Maske HER.

Clear improvement– Denne renser opp i porene, og har en magnet funksjon som drar ut sorte prikker fra nesen. Super å bruke for å unngå kviser. Maske HER.

Drink up intensive – Denne er en nattmaske, som man da sover med. Man våkner opp dagen etter med ekstremt fuktet hud som er smidig og fin. Maske HER.

 

Håper du likte hudpleietipsene, og at de kan hjelpe huden din! Om du lurer på noe er det bare å spørre i kommentarfeltet ☺️

9 kommentarer
    1. Fungerer disse kremene og ansiktsmaskene på alle typer kviser? Altså kviser man får fordi man ikke spiser sunt og kviser man får i puberteten:)

      1. Da bør du prøve makeup mekka sin happy and soft lips kiss better
        Premium natural lip balm funker for meg

    2. Hørtes ut som gode produkter! 🙂 Slet veldig mye med kviser når jeg var 13 – 16 år, men heldigvis roet det seg kjapt etter det og nå har får jeg kanskje et par litt her og der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg