Skulle vært styrtrik

Nå har jeg nettopp vært en tur på Farmandstredet (kjøpesenteret i Tønsberg) og handlet masse ting jeg trengte til DIY juleprosjekter jeg har planlagt.

I år har jeg virkelig lyst til å være kreativ og gjøre masse morsomme og fine prosjekter som jeg kan dele med dere. Har allerede en lang liste med idéer!

På kjøpesenteret hadde de pyntet med masse julepynt, og det var flere av butikkene som hadde så lekker pynt! Rett utenfor senteret er det en interiør butikk som heter “Palma”, og der la jeg ut massevis av snapper fra. De hadde så sinnsykt mye fint!

Det er ganske dyrt der (den champagne flaska på bildet over kosta sånn 200,- spenn), så det ble ikke så mye shopping der. Men litt ble det!

Det er seriøst en sånn butikk jeg skulle ønske at jeg var styrtrik og bare kunne gått bananas i. Skulle gjerne gjort om hele huset med ting derfra. Haha! Kanskje en dag!

Inne på kontoret har jeg lyst til å ha masse rosa julepynt, så da passer godterihus og ispinner perfekt inn!

En hel bok full av klistremerker med julemotiver. Elsker å pynte opp notatene mine, og da kommer denne godt med!

Nå skal jeg straks gjøre noe som mange av dere kommer til å bli helt satt ut over at jeg skal. Skal avsløre det senere i kveld, så følg med!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg