Skogstur med chloe!

annonse – miinto, stronger

I dag var det så sol og 9 varmegrader i skyggen, så jeg klarte ikke å sitte inne! Så jeg slang på meg turklærne, pakka tursekken og tok med meg Chloe på tur! Vi kjørte ned til Ulastranda, og gikk derfra og opp til Klokkeråsen. Vi har gått den turen før, og det er like magisk hver gang!

JAKKE – PÅ SALG HER
TIGHTSHER

Nå er det noen måneder siden jeg har gått den runden, så jeg var spent på å se hvordan det var i skogen. Sist jeg var der var i høst, og da var det helt nydelig med høstfarger. Nå er vi jo i januar, så jeg forventet ikke mye. Var egentlig bare storfornøyd med å kunne gå i skogen i januar!

Det var så utrolig nydelig i skogen, og den utsikten som vi fikk se når vi kom til toppen av Klokkeråsen var helt magisk. Glemmer alltid hvor sinnssyk den utsikten er! Det er hav så langt øyet kan se, og det er virkelig storslått!   

JAKKE – PÅ SALG HER
TIGHTSHER

 

Jeg hadde med meg sitteunderlag, så vi ble sittende og se utover havet en god stund. Det er så deilig å nyte en slik utsikt. Er det rart jeg elsker å gå i skogen eller?

Måtte innom Ulastranda en liten tur også. Det er jo så fint der! Stranda er virkelig ikke bare til å nytes om sommeren!

Forresten; om noen av dere vet om fine turstier jeg burde sjekke ut i Sandefjord / Larvik området, rop ut i kommentarfeltet. Elsker å oppleve nye og fine steder!

6 kommentarer
    1. det er masse fine turløyper i Storås (Stokke) som ikke er skiløyper.
      Jeg vil også sterkt anbefale en tur langs kyststien i Stavern. Den går helt til Nevlunghavn, men det er en lengre tur.
      Jeg lufter hunden min der hver dag nesten. et fint strekk er Stavern (Fredriksvern) og ut til Kompasset. Går du den tur – retur får du inn ca 6 km 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg