Skjult nr og hemmelig adresse

Som offentlig person har jeg sagt ifra meg det meste av privatliv. Alle som vil kan lese bloggen min, og lese veldig mye om livet mitt. Når jeg er ute møter jeg blogglesere hele tiden som kommer bort, og det er sykt koselig! Så når jeg er ute enten om det er på matbutikken eller er på restaurant på date med Per Fredrik, ute på byen med venninner eller er på trening.

Uansett hvor jeg går vet jeg at jeg alltid kan møte på blogglesere, på godt og vondt. Det kan være superskjønne jenter som kommer bort for å ta selfies, eller det kan være folk som slenger med leppa. Så jeg er alltid “på” når jeg ute. Om dere skjønner?

Det eneste stedet jeg ikke trenger å “på” er når jeg er hjemme. Her kan jeg slappe av helt, og gå uten sminke og stæsj om jeg vil. For å holde hjemmet vårt privat har vi skjult adressen vår fra alle steder, og vi bor på hemmelig adresse. Jeg har jo sagt ifra mange ganger her på bloggen at jeg syns det er kjempekoselig når dere kommer og sier hei når jeg ute i det offentlige rom, men når jeg er hjemme ønsker jeg ikke det.

Nå har det blitt en del folk i det siste som dessverre ikke respekterer det, så jeg må nesten si ifra her på bloggen. Vær så snill, ikke kom hjem til oss. Det er veldig ubehagelig når jeg ikke kan ha et eneste sted som faktisk er privat. Man kan tenke; de skal jo bare ha en autograf eller selfie. Men for meg blir det veldig ubehagelig når folk står i innkjørselen vår i lange tider, glaner inn i vinduene, ringer på i hytt og pine og kommer inn i min private sone.

Når folk kommer på døren sier vi alltid nei til både bilder og autografer fordi vi ikke ønsker at de skal fortelle vennene sine at de fikk bilder her, for da kommer det jo enda flere. Da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine endte det opp med at det nesten hver dag stod store jentegjenger i gårdsplassen som skulle ha bilder, og det ble veldig slitsomt for meg å ikke ha hjemmet mitt privat engang.

Så ja, håper alle har forståelse for dette.

Forresten; telefon nummeret mitt har vært skjult i åresvis. Så det nr som kommer opp når dere søker opp “Stina Marie Bakken” er IKKE meg. Det er en jente med samme navn som meg som bor langt oppe i Nord-Norge. Har fått mail av kjæresten hennes om at hun dessverre blir ringt opp mye fordi mange av dere tror at hun er meg. Vær så snill og ikke ring henne mer.
Uff. Dette ble et veldig kjipt innlegg føler jeg. Må bare understreke det at jeg elsker når dere kommer bort til meg når jeg ute i det offentlige rom. Det syns jeg er koselig, og historiene dere forteller meg varmer hjertet mitt! Men det er bare hjemme som er nødt til å forholde seg privat ❤️

 

8 kommentarer
    1. Jeg skjønner deg så godt.
      Mye rart der ute, man leser jo om fans som stalker kjendiser.
      Synes det ikke er bra.
      Ha en fin dag.
      Irene

    2. Sånn som du er med din hund minner meg alt for mye om Celine Kopperud fra side om side og hvordan hun er med sin hund hahaha

    3. Det kjønner jeg godt man kan jo ikke bare komme på døra og man må jo ha et sted som er privat og akkurat der er jeg enig med deg i Stina…❤❤

    4. Hei! Kanskje du kunne laget et innlegg om alternative julegaver i år? Altså små gaver/gavekort man kan kjøpe som gir noe til de som ikke har så mye som oss? Blant annet selger plan, kreftforeningen og unicef slike gaver, og her er det masse fint man kan gi bort til venner og familie i tillegg til at man gir til noen som trenger det 🙂 En god gjerning å gjøre nå i jula.
      Ha en fin dag!

    5. Hei Stina! Kjønner deg kjempegodt når det kommer til dette❤️Ingen fortjener og skal være i ditt private hjem. For der er det bare to som for lov til å være, og det er Per Fredrik, og Stina + familie og venner da😂👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg