Skal på God Morgen Norge i morgen!

I dag tidlig ble jeg oppringt av God Morgen Norge. De skulle ha med Vidar Villa i morgen, og lurte veldig på om jeg hadde lyst til å bli med og snakke om Farmen Kjendis. Nå er det jo under to uker til det begynner på TV 2, så da begynner presse-sirkuset. Hehe!

Jeg sa i alle fall ja, og skal være på TV2 skjermen live i morgen cirka klokken 9:30 sammen med Vidar Villa og Anita Hegerland. Det blir gøy! Gleder meg til å se igjen begge. Anita har jeg ikke sett siden Farmen Kjendis finalen, og Vidar har jeg ikke sett siden vi hadde reunion i høst, så det blir koselig å se begge!

Dette blir andre gangen jeg er gjest på God Morgen Norge. Sist var jeg der for å snakke om Bloggerne. Så blir gøy å komme tilbake igjen! Selv om det ikke blir like gøy å stå opp sånn 05:00 i morgen tidlig. Haha!  Sånn er det når man bor i Sandefjord og skal på ting i Oslo tidlig!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg