Sjalusi, Frisør-besøk, Jodel, Kjærlighet ved første blikk ++ Ukens spørsmål #278

annonse – lyko, lindex

Når var du sist hos frisøren?
– 28 februar. Så det begynner å bli en gooood stund siden. Farger mitt eget hår med DENNE fargen når jeg hadde på hair extensions for sånn 1-2 uker siden. Funket overraskende bra, så nå er jeg i alle fall kvitt etterveksten. Men hair extensionet henger jo ganske på en halv snurr siden mitt eget hår har vokst så mye. Så gleder meg til å få heist det! Pleier å heise det cirka hver 5. uke, så det er jo 2,5 uke på overtid hehe!

Blir det ikke veldig tungt for deg å bli eldre når du har så stort fokus på utseendet?
– Det er faktisk noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Argh. Kjenner jeg blir oppgitt av mennesker som trekker slike beslutninger. Å bli eldre er en del av livet, og hvis man er flink til å ta vare på kroppen sin er ikke det noe problem 😉 Ta en titt på Shakira og J.Lo, så skjønner du fort at man trenger ikke forfalle selv om man blir eldre 😉


Hvilken highlighter bruker du? Den popper alltid så sykt mye!

– Jeg har prøvd mange forskjellige highlightere opp igjennom tidene. Noen syns såvidt og andre popper skikkelig. Jeg elsker når de popper og syns skikkelig godt! Jeg bruker derfor DENNE, som er min all-time favoritt!

 

Da du var liten, så du for deg at du skulle bli en av Norges største bloggere?
– Da jeg var liten fantes ikke blogging. Haha! Nå følte jeg meg gammel! Blogging ble en greie i 2008 og da var jeg 15 år gammel. Jeg begynte å blogge i 2010, men jeg trodde aldri at jeg skulle få en så stor blogg som jeg har i dag. Det er så surrealistisk å tenke på at tusenvis av mennesker klikker seg inn her hver eneste dag for å lese noe jeg har skrevet. Det er virkelig helt vilt å tenke på, og jeg er så takknemlig for at dere følger meg 💗

Hva er det som gjør at du er så glad i planter?
– Før jeg kjøpte hus brydde jeg meg egentlig ikke noe særlig om blomster. Tenkte at det var fint, men hadde ikke noe interesse for det. Etter at vi hadde flyttet inn i hus og jeg endelig fikk hage og svær veranda, har interessen vokst og jeg har så utrolig lyst til å gjøre det skikkelig fint her! Det er jo så koselig når det er masse fine blomster rundt meg, og jeg det er litt terapi for meg å pusle med plantene hehe!

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

 

Er det bare du som gjør oppvasken og klesvasken og det der, eller deler du og Per Fredrik på oppgavene?
– Her i huset har vi fordelt oppgavene sånn at jeg tar alt av oppvask og vasking av kjøkken, også fikser Per Fredrik med søppel og handling av mat. Klærne vasker vi hver for oss.

Følger du med på Jodel, og det som blir skrevet om deg?
– Jeg leste litt på Jodel for en god stund siden, men jeg merker hvor skadelig det er for min mentale helse. Ingen menneske i verden har godt av å lese så mye stygt om seg selv og sine kollegaer. Så jeg prøver å holde meg så langt borte fra Jodel som overhodet mulig. Sånne steder er så ekstremt toxic.

 

Er du sjalu av deg?
– Per Fredrik og jeg er veldig åpne og ærlige med hverandre, og jeg vet hvor mye han elsker meg og hva slags menneske har er, så jeg vet at han aldri ville vært utro. Jeg tror sjalusi i mange tilfeller kan reflektere hva man tenker om forholdet, eller hva man har opplevd i tidligere forhold. Men nei, jeg er ikke noe sjalu av meg og har heller ingen grunn til å være det.

Har er en dårlig vane Chloe har?
– Hun er veldig vakthund, så hun passer litt vel godt på. Hun går helt i klikk om hun ser en fugl utenfor huset. Haha! Men det er jo forsåvidt kjekt at hun har vakt-instinkt, så jeg slipper å være redd når jeg er alene hjemme. Selv om vi har masse overvåkningskameraer og security, så er det jo kjekt med en liten hund også, hehe!

 

Hvilken bh bruker du til topper der du har bare skuldre? Du får alltid skikkelig kløft i de!
– Hehe, jeg bruker stick-on BH som du finner HER hos lindex. De er seriøst helt geniale da man bare klistrer de rett på puppene og de sitter på som et skudd og gir deg kløft i stroppløse kjoler / topper. Perfekt om du skal ha en kjole med bar rygg, da disse kun syns foran.

 

Når du og Per Fredrik møttes for første gang, var det kjærlighet ved første blikk?
– Den aller første gangen jeg så Per Fredrik tenkte jeg bare; han skal jeg gifte meg med! Haha! Det er jo ganske sykt å få den tanken bare av å se noen, men jeg bare visste at han var den rette for meg! Per Fredrik følte det forresten på helt samme måte. På grunn av ting rundt oss tok det nesten et år før vi begynte å date fra vi møtte hverandre første gang, men vi hadde begge en følelse inne i oss at vi var rett for hverandre ❤️

 

 

 

2 kommentarer
    1. J.Lo og Shakira ja! Da må man jo bruke hundre tusenvis av kroner på operasjoner, hudpleie, og PT vil jeg tro 😀

    2. Hei fine du 🥰 æ lure på en ting, har du og per Fredrik eget trimrom? 🙈
      ❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg