Siste uken med Bloggerne

Wow, tiden har virkelig flydd avgårde denne sesongen! Denne uken er siste uken med Bloggerne på tv-skjermen. Jeg er med i den aller siste episoden, og da blir det en liten julespesial. Jeg har allerede sett episoden, og det er så koselig med jul. Kjenner jeg savner julen allerede jeg. Haha! Christmas crazy much?

Dette har vært en sesong som jeg føler bare raste avgårde. Vi begynte å filme i september / oktober og avsluttet i desember, og allerede 1 nyttårsdag begynte serien å rulle på tv’en. Å være en del av Bloggerne har vært veldig gøy, og jeg er så glad for at jeg har fått være med i to sesonger!

Det har vært litt av et år med frieri, brudekjoleprøving, bursdagsfest, mye grining her og der, og et sykt travelt år. Nå er jeg så spent på hva 2019 kommer til å bringe. Jeg er veldig klar kjenner jeg!

PS: Alle episodene kan du alltid se på TV2 sumo også går de sikkert i reprise hundre ganger på TV2 livsstil. 

6 kommentarer
    1. Hæ? Er det slutt allerede? Føler det er så få episoder. Altså at det kanskje er litt for mange med sånn at man ikke får sett så mye av hver enkelt. Litt trist, håper du blir med i neste sesong også! Da bør de sende flere episoder.

    2. Så rar og tenke på at det er slutt alt. Følte det nettopp begynte. Svaner deg litt i denne sesongen haha😝 Gleder meg til siste episode blir så gøy, men samtidig trist for er siste episode. Man satser vel alltid på og se deg i neste sesong for du er jo den beste i sesong 10❤️
      Elsker deg😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg