Siste jule-innkjøp fra eBay!

Kall meg Christmas Crazy, men jeg har faktisk begynt å planlegge og handle til jul allerede! Hehe! De fleste av dere som følger meg fast vet jo at jeg elsker julen. Etter at jeg ble sammen med Per Fredrik og vi begynte med våre juletradisjoner har jeg fått en helt ny kjærlighet for julen.

Vi pynter alltid hele huset (til og med treet) i slutten av november, og kjører fullt opplegg med julefilmer, julemat, julekalender (Chloe har tild og med sin egen kalender) og julekos hver eneste dag hele desember.

1 HER  – 2 HER  –  3 HER
4 HER  – 5 HER –  6 HER
7 HER  – 8 HER  –  9 HER

 

Så de siste dagene har jeg begynt å klikke hjem litt ting til julen fra eBay. De tar som regel hundre år med leveringen, så det er jo smart å være ute i god tid. Cirka en måned før man faktisk trenger tingene.

Jeg aner aldri hva jeg kan finne på eBay. Det er jo en jungel av ting! Så derfor kan jeg jo vise dere tingene jeg har klikket hjem. Kanskje får dere noen fine tips til dere selv! Har du noen tips til hva man kan handle på eBay er det bare å skrive det i kommentarfeltet. Elsker å få eBay shoppingtips!

1 HER  – 2 HER  –  3 HER
4 HER  – 5 HER –  6 HER
7 HER  – 8 HER  –  9 HER

 

Har du noen gode eBay tips?

9 kommentarer
    1. Vet du er tidlig ute med julen men… det er oktober nå ikke desember. Er det en høytid du burde tenke på nå er det i alle fall ikke julen helt ennå… men du kunne jo kanskje begynt å tenkt på Halloween da viss du er så glad i høytider🤔 du er en veldig flink blogger Stina og jeg skulle så inderlig ønske at vi en gang møttes❤️❤️ Du er såå flink❤️Love u Stina❤️❤️❤️

    2. Snart ferdig med julegavene allerede jeg! Starter i januar å tar minst 2 gaver i mnd! Så slipp jeg å sitte blakk i desember😅 takk for gode tips på ebay!

    3. Snart ferdig med julegavene allerede jeg! Starter i januar å tar minst 2 gaver i mnd! Så slipp jeg å sitte blakk i desember😅 takk for gode tips på ebay!

    4. Elsker bloggen din, og synes det er såå koslig når du blogger om julen. Elsker julen jeg også, og får ekstra julestemning når jeg leser bloggen din i disse tider. Jeg bruker også å starte tidlig med julefilmer, klær og alt 🎅😁 Gleder meg til du blogger mer om jul 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg