Siste gang jeg drikker på lenge!

For litt siden var jeg på innflytningsfest hos Victoria i Drammen. Hun har nettopp flyttet inn i ny leilighet. Så det måtte feires! Leiligheten hennes hadde blitt så utrolig fin! 😃

Hun hadde laget mimosa og grønnsakslasagne til oss. Sistnevnte var så sinnsykt god! Har til og med laget den en gang selv etterpå, for jeg fikk helt dilla! Selv om hennes ble nok hakket bedre, hehe!

Vi koste oss hele kvelden med drinker. For en gangs skyld drakk jeg faktisk alkohol. Så jeg sov over hos Victoria. Vi ble sittende og skravle til 03 på morgenen, og Victoria disket opp med tidenes nattmat. Nutellasnurrer. Altså! 🤤 Slik kvelder som dette er så koselig!

 

Forhåpentligvis er dette siste kvelden med alkohol på veldig lenge. For nå fikk jeg mensen for et par dager siden, så nå blir det alkoholfritt på meg til jeg eventuelt får mensen igjen. Gleder meg til å prøve og bli gravid igjen, og håper virkelig det klaffer fort

 

1 kommentar
    1. Hei Stina,
      Jeg ser du skriver og er åpen om at du straks kommer til å prøve igjen å bli gravid. Dersom du får en positiv test om f.eks en månedstid, kommer du til å dele det mtp at du har delt såpass åpent som du har gjort? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg