Siste episoden av Bloggerne

I går var det sesongavslutning på Bloggerne. I den siste episoden fikk dere være med hjem til oss og se hvordan vi har det i julen. Vi lagde pepperkakehus som var likt som huset vårt, og bare koste oss! Det er så rart at hele sesongen er ferdig allerede! Det har gått så fort!

Jeg snakket også litt om at vi har utsatt bryllupet. Jeg fortalte det jo på bloggen for en måned siden, og det kom jo ikke som noe sjokk for dere i og med at jeg hadde vært så mye syk i 2018.

2018 var et veldig travelt år med altfor mye på planen, og altfor mye sykdom. Så det å planlegge er bryllup oppi det ble helt umulig. Nå derimot er jeg endelig frisk igjen, og timeplanen min er mye mer åpen, så nå blir det endelig god tid til å kose meg med bryllusplanleggingen. Har allerede mange idéer og jeg gleder meg så mye til dette!

Tenk. Nå er et år med filming til Bloggerne ferdig. De har vært med på så mange store øyeblikk av livet mitt, med både forlovelse, bursdag, frieri, jul, psykiske opp- og nedturer, turer hjem til Hokksund, og mye mer. Er så glad for at alt ligger på TV2 sumo så jeg kan se det for alltid!

I går hadde Bloggerne forresten premierefest, men jeg har hatt så mye å gjøre med lanseringen av StinaLashes at jeg hadde rett og slett ikke mulighet til å dra, selv om det garantert hadde vært veldig koselig å se igjen alle de andre bloggerne og crewet!

7 kommentarer
    1. Hei, Stina. Jeg har et lite spørsmål til deg angående Chloe. Du og Per Fredrik var jo alene som par lenge før dere fikk hund. Syns du det er trist å ikke ha alene tid på samme måte som før, eller kunne du ikke sett for deg livet uten Chloe nå? Er sikkert litt dumt spørsmål. Men har vurdert selv å skaffe meg hund når jeg er ferdig med førstegangstjenesten, men jeg liker tanken på at det bare er meg og typen. Selv om jeg ønsker meg hund mer enn noe annet.

    2. Du er et så herlig og sprudlende vesen, det er så koselig å følge deg – også på skjermen 🙂 Jeg vet ikke om du ikke sa noe om det eller om jeg bare ikke hørte det, men når vil det bli bryllup? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg