Siden sist..

Nå er det lenge siden jeg har vist dere litt fra Snapchat den siste tiden. Så nå er det på tide med en liten oppsummering! Jeg bruker snapchat så sykt mye og deler mye av livet mitt der.

Syns det er så gøy med et sted hvor jeg bare kan legge ut alt uten å tenke på likes, views, at det skal se fint ut eller noe som helst sånt. Bare morsom feelgood deling fra livet mitt! Masse hage, hverdag, trening, kjæresteliv og enda mer!

SNAPCHAT – STINABLOGG

SNAPCHAT – STINABLOGG

 

Håper dere vil følge meg på snapchat. Åpner også snapchat en gang iblant for å snakke med dere, så følg gjerne med om du vil 💗

4 kommentarer
    1. Syns du legger ut mer reklame om bloggen enn vanlige stories. Men er jo opp til deg, men mister litt av moroa med å følge deg. Så kanskje mer av hverdagen din og kanskje 3 bilder pr dag om innlegg? Men absolutt opp til deg. Dette er ment som konstruktiv kritikk altså 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg