Siden sist..

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har gjort en snapchat oppsummering her på bloggen, der jeg viser litt av hva som har blitt vist der den siste tiden. Når jeg gikk igjennom og skulle sende over til mac’en min innså jeg at det nesten bare var videoer. Uæh! Men jeg får vise dere litt av bildene fra den siste tiden. Jeg elsker snapchat og oppdaterer masse der, så om du vil se mer av livet mitt og litt mer behind the scenes må du følge meg der!

SNAPCHAT – STINABLOGG

Nå skal jeg spise litt kjapp middag også skal jeg prøve å få lagt meg tidlig i dag. Skal opp 05:00 i morgen for å være med på God Morgen Norge (på TV 2 klokken 9:30). Jeg er jo ikke vandt med å stå opp sååå tidlig, så krysser fingrene for at det ikke blir helt umulig å sovne, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg