Shoppet en bil full av blomster!

I dag har jeg vært på storhandel med moren min. Vi har handlet blomster til den store gullmedaljen! Det er et gartneri bare 10 min unna foreldrene mine som har veldig bra blomster til en skikkelig billig pris, så dit dro vi og fylte opp bilen. Vi måtte til og med ha hver vår bil, fordi vi skulle ha så mye. Haha!

 

Nå har jeg fylt opp hele bilen til randen med blomster til verandaen. Så i morgen må jeg plante helt sinnsykt mye! Åh, det blir så koselig når det endelig blir skikkelig frodig og fint igjen på verandaen. Kjenner jeg trenger litt blomster nå. Det bare gjør det ekstra koselig med mye blomster!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg