Shoppet 86 nye blomster!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra mamma. Etter planteshoppingen dro jeg en tur til henne for å spise litt lunsj, også måtte jeg selvfølgelig titte rundt i hagen hennes.

Glemte helt å ta bilder av selve hagen. Så det får jeg gjøre neste gang. Men jeg fikk tatt litt bilder rundt utenfor hagen hennes.

Altså, hvor sykt stort og fint er ikke dette treet? Jeg har et slikt som rett på tomten til naboen sitt jorde. Det er jo så lekkert! Skal uten tvil plante et slikt selv, for de blir så fine! Også lukter de dødsgodt! De heter forresten “Hegg” om noen skulle lure.

Nå har vi nettopp bært opp alt som var i bilen og satt det på verandaen. Per Fredrik hjalp meg. Thank god. Hadde blitt veldig mange turer om jeg skulle bært opp alt selv! Hehe! Herregud som jeg har shoppet i dag. Altså. Det er faktisk vilt. Jeg telte over alt jeg har handlet i dag + her om dagen, og det er hele 86 (!!!!) nye planter.

Altså. Dette kan ta bittelitt tid å plante.. Men nå blir det i alle fall skikkelig fint på verandaen. Per Fredrik bærte opp alle blomsterkassene fra garasjen i går, så nå skal jeg sette igang med plantingen. Må nok ta resten i morgen, for jeg rekker garantert ikke å plante 86 planter og trær i dag. Wish me good luck! Haha!

11 kommentarer

Siste innlegg