Sesongens første skitur!

I går var jeg på sesongens første skitur! Jeg har stalket Storås skiannlegg på facebook, og ventet spent på når skiløypene skulle endelig åpne. De har pumpet ut masse snø med snøkanonene og laget skikkelig løyper. Ikke dårlig med tanke på at det har vært 5 grader og null snø den siste tiden.

Jeg var veldig spent og nervøs på hvordan løypene kom til å være. Jeg er jo ikke akkurat noen profesjonell på ski, så jeg må ha veldig gode løyper for å kunne gå skikkelig. Dessverre var det en del is i løypene på grunn av varmegradene. Men jeg fikk gått en del på ski fordet!

Det var så rart å være der nå som landskapet ikke var dekket av snø. Plutselig kunne jeg se hvordan skogen egentlig ser ut, haha!

Jeg tror nok at jeg kommer til å vente til det kommer mer snø og til det blir kaldere, før jeg drar på neste skitur. Men det var uansett gøy å komme igang!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg