Rumpe-Operasjon, Godteri? #ListeStina, Farge håret blondt? – Ukens spørsmål #260

annonse – kicks, nelly, bubbleroom

Har du en fast dag på og spise godteri F.eks lørdag? Eller bare spiser du godteri når du selv ønsker det?
– Jeg prøver å holde det til kun lørdager, men om jeg får veeeeldig lyst på godteri på en onsdag så spiser jeg det. Som regel spiser jeg bare saftis (ja, jeg gjør det om vinteren) og det er det jo veldig lite sukker i, men det smaker som godteri, så det er en fin mellomting!

 

Siden du trener har du noen tips eller kan fortelle hvordan man kan få bedre kondis?
– For å få bedre kondis anbefaler jeg å trene intervaller kombinert med joggeturer. Gjør man bare “vanlige” joggeturer pusher man ikke kroppen hardt nok til å jobbe opp kondisen, og det kan ta lengre tid. Så en kombinasjon av begge er aller best.

KJOLEHER (30% RABATT I DAG)

 

Er det bare du som gjør oppvasken og klesvasken og det der, eller deler du og Per Fredrik på oppgavene?
– Her i huset har vi fordelt oppgavene sånn at jeg tar alt av oppvask og vasking av kjøkken, også fikser Per Fredrik med søppel og handling av mat.

GENSERHER (20% RABATT I DAG)

 

Hvorfor legger du alltid ut innlegg i listeform?? Du har hørt at du blir kalt listedronnninga ikke sant? 
– Dette har jeg forklart før, men siden mange lurer forklarer jeg igjen. Selv syns jeg det er mye mer morsomt og oversiktlig å lese ting når de er i listeform, versus et langt innlegg hvor hele teksten er dyttet sammen i et sammendrag. Lister er også noe av det som klikker best på bloggen, så det er veldig tydelig at folk liker det 🙂

GENSERHER (20% RABATT I DAG)

 

Kunne du tenkt deg å farge håret ditt bli blondt?
– Det prøvde jeg på da jeg gikk i 8 klasse, og det failet totalt. Jeg har hatt lyse brunt hår noen ganger tidligere. Men jeg kler det rett og slett ikke. Så nei, jeg kunne aldri tenkt meg å farge håret blondt. Liker best svart som jeg har nå!

 

Hvilken setting spray bruker du?
– Jeg bruker en som jeg har brukt i typ flere år nå. Den er helt sinnsykt bra og jeg skjønner virkelig hvorfor sykt mange beauty instagrammere bruker den. Den får pudderet til å smelte perfekt sammen med foundationen, også matter den litt ned, og får alt til å sitte som støpt hele dagen og hele natten. Den er virkelig å anbefale! Du finner den HER

KJOLEHER (30% RABATT I DAG)

 

Skal du ha en ny ring når du blir gift? Og hva gjør du evt med forlovelsesringen?
– Ja, da skal jeg ha en ring i hvitt gull som har diamanter på seg. Skal ikke avsløre helt enda hvordan den skal se ut. Forlovelsesringen kommer jeg til å fortsette å bruke sammen med gifteringen. Så jeg må passe på at det matcher. Kan jo ikke akkurat legge en ring til 100k på hylla, haha.

GENSERHER (20% RABATT I DAG)

 

Har du alltid vært glad i sminke og mote?
– Ja! Helt siden jeg var rundt 10-11 år har jeg elsket sminke og mote. Da jeg var liten hadde jeg en tante som jobbet for et sminkemerke og hun hadde alltid med sminke vi kunne leke med. Det elsket jeg! Jeg syntes alltid at det var gøy å eksperimentere med sminke og mote, og helt siden jeg var 11-12 har jeg brukt sminke fast.

GENSERHER (20% RABATT I DAG)

 

Hvordan skjuler du kviser med sminke?
– Jeg bruker DENNE (20% rabatt i dag) concealeren. Den jevner ut fargen på kvisene, sånn at når du tar på foundation blir kvisene basically usynlige. Det er helt sinnsykt hvor bra det funker.

 

Hva tenker du om rumpe-operasjon? Er det noe du kunne gjort selv? Hva syns du om at så mange bloggere og kjendiser har gjort det?
– Jeg tenker litt som jeg gjør med alle kosmetiske operasjoner. Folk får gjøre hva de vil, så lenge de er voksne nok til å vite hva de driver med. Selv er ikke rumpe operasjon noe jeg har vurdert, da jeg er fornøyd med rumpa mi, og om jeg vil at den skal bli større kan jeg trene squats (til en viss grad selvfølgelig).

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?


 

PS: Nå er det giveaway på instagrammen min, der du kan vinne en kalender! Gå inn HER for å delta!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg