Reise til utlandet, Møte Britney Spears, DNA test, Korona, Kvise-Tips ++ Ukens spørsmål #280

annonse – nelly, lyko, ellos

Er du helt norsk?
– Nei. Tok DNA test for et par år siden og fant ut at jeg faktisk er hele 15% irsk. Så det forklarer hvorfor jeg er litt mørkere i håret enn hva «vanlige» nordmenn er 😅 Mitt naturlige hår er jo mørkt-mørkt brunt. 

 

Største kjendisen du har møtt?
– Britney Spears! Var på pressevisningen hennes i Oslo for noen år siden, og det var så gøy å se henne i virkeligheten. Så nydelig dame! Har også møtt Dee Snider, sangeren i Twisted Sister når Per Fredrik skulle opptre på Wacken i Tyskland. Da ble jeg så sykt starstruck! Hehe!

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160 cm. Elsker høyden min!

 

Når skal du reise til utlandet igjen?
– Vi hadde planlagt å ha staycation i sommer allerede får korona startet. Så ble ingen endringer for oss der. Norge er jo så fint om sommeren uansett! Men til vinteren har jeg veldig lyst til en tur til Meloneras på Gran Canaria igjen. Det er mitt fem stjerners paradis! Så krysser fingrene for at vi får tatt en tur i november.

Skremmer det deg at mange par gjør det slutt nå?
– Nei virkelig ikke. Haha. Per Fredrik og jeg er jo uansett vandt med å ha hjemmekontor og være mye sammen, og vi trives utrolig godt med det. Har egentlig ikke merket så mye til lockdown perioden.

 

vilken selvbruning bruker du?
– Jeg bruker DENNE . Funker sjukt bra, og man blir skikkelig brun av den! Den sitter i cirka 5-7 dager.


TOPPHER
BUKSEHER
SKOHER

 

Har mye smerter når jeg har mensen. Tips?
– Jeg fikk helt ekstreme mensenkramper når jeg var ung, og ble anbefalt av helsesøster å starte på p-piller. Det fjernet smertene totalt. Har vært noen ganger i voksen alder at jeg har hatt perioder der jeg ikke har gått på p-piller og da har smertene kommet tilbake. Så ja p-piller var redningen for meg. Men dette er noe du selvfølgelig bør snakke med legen din om.


TOPP – HER
BUKSE – HER
SKO – HER

 

Favoritt foundation?
– Jeg har lenge brukt DENNE, men nå nylig prøvde jeg DENNE. Ble helt overrasket over hvor bra den var, spesielt med tanke på at den er sykt billig. Den har god dekkevne samtidig som at huder blir dewy og fin. Love it! Bruker forresten farge 220.

 

Har du og Fredrik noen gang fått problemer med privatlivet på grunn av fans?
– Folk har jo kommet hjem til oss på døra, og det er veldig kjipt for når man er hjemme er det privat. Men nå har vi satt opp svær port, så du kommer deg bokstavelig talt ikke inn i gårdsplassen uten at vi åpner porten. Vet det er flere bloggere som har fått mange sjuke rykter spredd om forholdet sitt, men der er vi heldige og har sluppet unna av det jeg vet i alle fall, hehe!

Kommer du til å være med på Bloggerne igjen?
– Jeg tviler. Jeg føler at jeg delte så utrolig mye av med på Bloggerne, og da ble det liksom ikke noe igjen å gi her på bloggen. Jeg endte jo opp med å bli utbrent fordi det rett og slett ble for mye med bloggerne, 3 blogginnlegg hver dag og ofte videoer på YouTube. Man tenker kanskje ikke at det er noe stress, men å gi sååå mye av seg selv sliter deg ut i lengden dessverre.

 

Hva var den kvisefjerneren du snakket om igjen?
– Det er DENNE. Hver gang jeg får kviser smører jeg bare på et lag over kvisene og sover med det om natten, og dagen etter det som regel kvisen borte. Den funker så bra at Kylie Jenner har anbefalt produktet flere ganger!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

7 kommentarer
    1. Like høy som mg du å nesten samme stil. Bare at jeg er 47 kg. Ikke møtt noen store kjendiser fra utlandet på samme måte som deg. Men noen små + Erik å kriss, satt på fest med han ene der.

    2. Like høy som mg du å nesten samme stil. Bare at jeg er 47 kg. Ikke møtt noen store kjendiser fra utlandet på samme måte som deg. Men noen små + Erik å kriss, satt på fest med han ene der.

    3. Har du sett irske folk? De har enten rødt eller lyst blondt hår. «Vanlige nordmenn» har generelt sett mørkere hår enn irer. Har du virkelig en så stor trang for å føle deg utenlandsk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg