Reise til syden under Corona, Mensen-smerter, Kaos med Fans ++ Ukens spørsmål #284

annonse – bubbleroom, lyko, kicks

Veldig fint skjørt du hadde på Veierland. Hvor er det fra?
– Ja ikke sant? Elsker det skjørtet! Også er det stretch, så det er super comfy! Du finner det HER.

Hva tenker du om de som reiser til “syden” i år?
– Personlig holder jeg meg hjemme i år. Vi er midt i en pandemi, og da jeg med på å gjøre det som trengs for å holde smitten nede. Ja været i år har ikke vært noe å skryte av, men det er jo snakk om EN sommer. Er det mer normale omstendigheter til vinteren kan jeg heller reise da. Hva andre gjør er ikke min sak å kommentere på, men jeg tenker jo at det er greit å følge hva regjeringen anbefaler.

Hvilke skoler gikk du på?
– På barneskolen gikk jeg på røren barneskole (1. – 3. klasse, og 6.- 7. klasse) og rosendal adventistskole (4. – 5. klasse). Deretter ble det Hokksund ungdomsskole i 8. til 10. klasse. Også gikk jeg på Åssiden vgs i tre år (kokkelinja og påbygg). Grunnen til at jeg forresten gikk på adventistskolen, er fordi læreren jeg hadde på røren behandlet meg så ekstremt dårlig at jeg (som alltid har vært ateist) heller gikk på en veldig kristen skole enn å ha hun som lærer.

 

Møter du alltid fans som vil ta bilde når du er ute av huset?
– Som regel pleier jeg alltid å holde meg unna steder på tidspunkter da jeg vet at det er mye folk der. Jeg drar for eksempel aldri på kjøpesenter på en lørdag, og jeg drar ikke på Tusenfryd i fellesferien.

De gangene jeg har dratt på kjøpesenter på en lørdag har det blitt ganske kaos, og sist jeg gjorde det var det vel 100 stk cirka som kom og ville ta bilde, enda jeg hadde ikke sagt at jeg var der, hehe! Så det ble ganske kaos, selv om det var superkoselig å møte dere!

Så ja, jeg møter som regel alltid lesere når jeg er ute, og det er i 99,99% av tilfeller bare positivt. Er jo gøy å møte dere!

De topp 5 beste tips til de som ikke har grønne fingre 
– Måten jeg fikk grønne fingre på er ved å bare se sinnsykt mye youtube videoer, lese blogger og researche masse. Du kan jo sjekke ut kategorien min “hage” for masse inspo og triks.

Ellers enn det er det jo smart å starte smått, også kan du heller skalere opp når du føler du mestrer ting bedre. Skal du ha grønnsakshage kan du jo starte med en pallekarm, også oppjustere. Selv startet jeg med to stk, og nå har jeg 10 pallekarmer + et drivhus fullt av potter med spiselige vekster.

Viktigste er å ha interessen også tørre å feile. Ja noen planter kommer til å dø, og du kommer ikke til å lykkes med alt i starten, men so what? Det er bare planter. Det er for at du skal ha det gøy og noe å kose deg med! Så ikke vær redd for å gjøre noe galt. Og husk; ALT kan googles.

Hvilken highlighter bruker du? Den popper alltid så sykt mye!
– Jeg har prøvd mange forskjellige highlightere opp igjennom tidene. Noen syns såvidt og andre popper skikkelig. Jeg elsker når de popper og syns skikkelig godt! Jeg bruker derfor DENNE, som er min all-time favoritt!

 

Bor du på Gjekstad?
– Har aldri hørt om det, og aner ikke hvor det er, så regner ikke med det. Hehe! Akkurat hva det heter der jeg bor velger jeg å holde privat, og jeg håper dere kan respektere det. Det er ikke mye jeg holder privat her på bloggen, men akkurat hvor jeg bor vil jeg at skal være privat, da jeg ikke vil at masse folk skal tråppe opp på døra.

Tips mot mensensmerter?
– Varmeflaske på magen, varmt bad og fosterstilling i senga. Haha, uff. The shit we women go through.

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

 

Har du familie i utlandet?
– Ja, på begge sider av familien min har jeg ganske mye familie i andre land. På mamma sin side har jeg en kusine i England og en i Danmark, og noen som bor i USA. På pappa sin side har jeg begge onklene hans, pluss alle barna dems som bor spredd rundt i USA. Et par av søskenbarna til pappa er på min alder, så de har jeg jo lyst til å dra og besøke en gang. Hun ene bor i Los Angeles, så hun vil jeg besøke når verden er mer normal igjen og vi ikke er midt i en pandemi.

Hvilken foundation anbefaler du?
– Jeg bytter litt mellom to stykker. DENNE liker jeg veldig godt og den er budsjettvennlig, mens DENNE er også sykt bra men den koster litt mer. Begge dekker utrolig bra og gir en nydelig finish!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

1 kommentar
    1. Jeg tror kjæresten min er lei meg. Han begynner å kjefte så fort og det ser ikke ut som at han er forelsket i meg lengre. Hva skal jeg gjøre? Han vil aldri være nær meg (altså vi bor sammen, men han vil ikke røre meg eller kysse meg lengre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg