Pyntet huset til påske!

annonse – kremmerhuset

Nå er påsken rett rundt hjørnet, og jeg har pyntet både ute og inne. Selv om jeg ikke pleier å “feire” påsken, så syns jeg det er skikkelig koselig å pynte opp med påskefarger både ute og inne. Gult og grønt er jo skikkelige vårfarger og får huset til å ose av vår.

Tenkte jeg kunne vise dere hvordan jeg har pyntet. Så kan dere jo få litt inspirasjon! Flere av tingene er fra Kremmerhuset, hvor det er 50% rabatt på massevis av påskepynt. Salget kan du sjekke ut HER.

Siden det fortsatt er litt frost noen netter er det smart å plante ting som tåler kulden. Derfor har jeg gått for stemor og påskeliljer. De tåler noen minusgrader, også er de jo skikkelig påskete og fine! Også elsker Chloe å gå rundt og snuse på de!

Kjenner det kribler i fingrene mine etter å plante enda mere utendørs. I år har vi så mange spennende planer for hagen som jeg virkelig håper at går i boks. Det hadde vært så gøy!

0 kommentarer

Siste innlegg