Prøverør? Homofili? ListeStina? Skole-Karakterer? Leie ut huset? – Ukens spørsmål #243

annonse – StinaLashes, nelly, kicks

Om du ikke kan få barn naturlig hvor mye er du villig til å betale for å få det? Og er det viktig for deg å få barn eller er det går det helt fint å adoptere/ha i fosterhjem?
– Om jeg ikke klarer å få barn naturlig kommer jeg til å gå veien via prøverør. Jeg syns jo det beste er å få et barn som er at mitt og Per Fredrik sitt DNA for da får vi jo kombinasjonen av oss to. Men om det blir helt umulig er jo adopsjon en vei å gå. Men det må vi nesten ta dersom vi skulle havne i den situasjonen.

Hadde du Chloe før du og Per Fredrik ble sammen?
– Nei, men det som er litt morsomt er at jeg faktisk hadde bestemt meg for å kjøpe hund, og hadde til og med betalt depositum på en papillon valp rett før vi ble sammen. Da vi ble sammen bestemte jeg meg for å avlyse planene om hund og heller vente til den dagen vi var klare for å skaffe oss hund sammen. Det er jo så mye mer koselig å ha en hund som man har sammen, og jeg kunne ikke vært mer glad for at jeg ventet. Nå er vi tre en liten familie og Chloe er virkelig lille babyen vår!

Jeg lurte på om du har reflektert over eksponering av eventuelle fremtidige barn?
– Den dagen vi får barn kommer vi til å la de være en del av bloggen. Det hadde jo føltes unaturlig om de ikke skulle vært på bloggen i det hele tatt. Men, jeg kommer til å være ekstremt nøye med hva jeg deler av bilder og informasjon om de. Vil nok tro at jeg som har blogging som yrke har jeg nok litt mer peiling på hva som er ok og ikke ok å legge ut på nett.

Ser jo på facebook hva enkelte foreldre deler, og jeg kjenner at jeg faktisk får vondt på vegne av det barnet. Halvnakne bilder i badekaret, bilder med mat smurt rundt i halve ansiktet, og rett og slett ting jeg selv ville syntes at var ekstremt ubehagelig om noen delte av meg. Så jeg vil nok si at de fleste bloggere er langt ifra de som er verst på å dele ting barn ikke er komfortable med.

Hva er din naturlige hårfarge? Hvis du farger det, hvorfor?
– Jeg har bittelitt lysere enn den fargen jeg har nå. Man kan se etterveksten på håret mitt når jeg står i veldig skarpt sollys, men til vanlig kan man nesten ikke se forskjellen. Så jeg er ganske mørk naturlig. Hehe! Eneste grunnen til at jeg farger det litt mørkere er fordi jeg liker at det er skikkelig hardt og mørkt. Det rammer inn ansiktet mitt på en veldig god måte!

På bildet under kan du se hvordan etterveksten min ser ut

Hvordan renser du huden din?
– Siden jeg bruker mye sminke, og sminke som sitter ganske godt så er jeg helt avhengig av noe som er mildt mot huden, men som også fjerner sminken sjukt bra. Jeg starter alltid med en DENNE balm to oil rens som løsner opp sminken og fjerner det meste av den, deretter bruker jeg DENNE rensen for å rense huden i dybden og fjerne resten av sminkerestene.

Har brukt de rensene i flere år og kan virkelig anbefale de. Perfekt om du trenger en mild sminkefjerner som er effektiv. Passer bra om du har både tørr, sensitiv og kvisete hud! Nå er det forresten 25% rabatt om du er medlem av kundeklubben til Kicks ⚡️

 

Hva tenker du om homofili?
– Jeg syns det er like naturlig og normalt som å være hetero. Rett og slett. Syns det er så trist at mange behandler de dårlig, og ikke gir de like rettigheter som hetero mennesker har. Jeg har flere venner som er lesbiske og homofile, og jeg støtter de 100%. Jeg har til og med gått i gaypride i Oslo med en venninne som er lesbisk, fordi jeg vil være med å kjempe for deres rettigheter!

SKJØRTHER | TOPPHER

 

Hvordan var du på skolen? Var du best i alt, eller kun et par ting?
– Jeg var ganske ok i det fleste fag. Men matte og engelsk var de fagene jeg uten tvil gjorde det best i. Jeg syns begge deler er så spennende og morsomt. Husker når søsteren min gikk på 1. vgs og jeg gikk i 7. klasse. Da pleide jeg å stjele mattebøkene hennes for å gjøre matteoppgaver. Haha, jeg har alltid vært en tallnerd!

 

Har dere en utleie del i huset som dere leier ut? 
– Nei. Huset er delt opp i 2 deler, en som er vanlig del også en ekstra del siden det er “generasjonsbolig”. Men den ekstra delen har vi gjort om så det er studio, treningsrom, ekstra kjøkken og bad, også et lagerrom. Da vi flyttet inn kunne den sikkert blitt leid ut, men det er vi virkelig ikke interessert i.

Hvorfor blogger du så mye om lister?
– Min filosofi bak bloggen er at jeg rett og slett skriver ting jeg selv syns er morsomt å lese, og som jeg interesserer meg for. Jeg liker også å skrive ting på en måte som gjør det enkelt og morsomt å lese.

Å skrive innlegg slik at de blir lister, istedenfor lange tekster er en av tingene jeg syns er en måte å gjøre et innlegg mer morsomt og interessant på! Det er jo tydelig at mange av dere som leser bloggen min liker det også, for liste-innleggene mine får veldig godt med lesere. Selv om det alltid er noen som liker å fortelle meg hvordan jeg skal skrive bloggen min, som klikker i hundre vinkler fordi jeg skriver et innlegg om til en liste, hehe 😉

KJOLEHER

 

Hvor får man tak i StinaLashes vippene?
– Du får tak i de på StinaLashes.no. Bruk rabattkoden “stinablogg30″ så får du 30% rabatt ut fredag ⚡️ PS; de er veganske, ikke testet på dyr og varer opptil 25x bruk!

 

💗☀️💗 

PS; nå er endelig kommentarfeltet åpent igjen her på bloggen. Så send inn spørsmål til neste “ukens spørsmål” i kommentarfeltet under 😃

5 kommentarer
    1. det er krise, hva er det du har gjort med buksen som hører til toppen på nederst bilde av dette innlegget, den hvite buksa med blomstene fra nelly, bestilte i den minste str men den er suuuuperlang på beina

    2. Nå er det rett før jakta starter, hva synes du om jakt? Syns du det er feil at de dreper dyra eller syns du det er rett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg