Privatliv, Pris på huset, Vegetarianer, Toppblogger, Røyking ++ Ukens spørsmål #233

annonse – kicks og nelly

Hva syns du om at folk dømmer deg på grunn av utseendet?
– Jeg er så vandt med det, at det gjør meg ikke noe. Det er jo en av de tingene man må regne med som blogger, og jeg tror nok jeg har et litt distansert forhold til utseendet. Om noen sier at jeg er stygg for eksempel, så er ikke det noe som går på meg som person, og da bryr jeg meg fint lite.

 

Hvordan føler du det er rundt det med privatliv osv? Er det sånn at folk kommer på døra og vil ta bilder?
– Vel, privatliv er ikke noe jeg har veldig mye av. Dere vet jo ekstremt mye om meg, og jeg har alltid vært veldig åpen med dere, om alt fra depresjoner til hva jeg gjør på fritiden min. Men selvfølgelig er det jo noe av privatlivet som er bevart, så noe har jeg. Haha! Når det kommer til at folk kommer på døra, så har det skjedd noen ganger, og det syns jeg virkelig ikke at er ok. Men jeg har både skjult adresse, i tillegg til at jeg flere ganger har skrevet på bloggen at jeg ikke ønsker slikt, så jeg opplever heldigvis ikke dette så ofte.

 

Hva bruker du på brynene dine? De er alltid helt on fleek!
– Hehe, jeg har et produkt som jeg har brukt i flere år og det er mitt ride or die øyebrynsprodukt. Har prøvd masse annet og ingenting funker som dette. Produktet jeg bruker finner du HER.

 

Har du noen gang tenkt på å være vegetarianer eller veganer?
– Ja, jeg har tenkt mye på det. Jeg har vel kommet frem til det at det å kutte ut alt kjøtt totalt, blir for ekstremt for meg. Men jeg kuttet ned veldig på hvor mye kjøtt jeg spiser, og jeg har et veldig bevisst forhold til dette.

Liker du å være blogger, eller kan det være tøft noen ganger?
– 97% av tiden elsker jeg å være blogger. Da er det helt fantastisk og jeg stortrives. Men det hender jo en gang iblant at jeg enten får totalt skrivesperre eller bare har en skikkelig dårlig dag på jobb. Da er det ikke så gøy akkurat. Er heller ikke veldig gøy om jeg plutselig får ekstremt mye hat på en gang. Men heldigvis skjer dette såpass sjeldent at det er null problem.

 

Hva syns du er det beste med å ha flyttet inn i eget hus?
– Privatliv. Gud som jeg elsker å ha det! Da jeg bodde i leilighet på Frogner, var det ekstremt lytt der, så om jeg snakket i telefonen kunne naboene høre hva jeg snakket om. Og i Oslo er det jo ikke akkurat sånn at du kan gå ut og få privatliv heller. For det er jo folk overalt. Så jeg merket stor forskjell da Per Fredrik og jeg flyttet inn i hus sammen. Deilig å endelig kunne høre på høy musikk uten å måtte sette opp nabovarsel på forhånd. Haha! Også er det jo sjukt digg å ha god plass. Nå har jeg eget rom til å jobbe på, walk in closet, svær stue og stort kjøkken, vi har hage og mye mer. Det er så digg! Da jeg bodde i leilighet måtte jeg ha halvparten av klærne mine på loftet, fordi jeg ikke hadde plass til de..

Hvor mye kjøpte dere huset for? Og hvor mye brukte dere på å pusse opp osv?
– Selve huset kostet 5’850’000 (inkludert omkostninger). Vi har vel brukt 200’000 cirka på å pusse det opp. For et år siden fikk vi ny prisantyding på huset og da lå den på 6’500’000,- kr.

 

Hvordan føles det å bli assosiert med alle de overfladiske rosabloggerne der ute?
– Ah, jeg blir så oppgitt av slike holdninger som denne her! Vet du hva? Jeg kjenner så mange av de bloggerne som er langt opp på topplisten, og jeg kan si deg en ting, de er langt ifra overfladiske. Bare fordi man skriver om sminke og andre jenteting, betyr det ikke at man er overfladisk. Hvis dere faktisk leste ordentlig på de bloggene som ligger langt opp, ville dere sett at de aller fleste av bloggerne er så langt ifra overfladiske som det er mulig å bli.

Hva gjør du egentlig hvis noen står i nærheten av deg og røyker?
– Da går jeg avgårde. Jeg hater røyk og klarer ikke stå i nærheten av noen som røyker. Det verste jeg vet er om sommeren når det er uteservering, og folk røyker ved bordene, og røyken blåser bort på meg. Da blir jeg så irritert!

 

Hvor høy er du?
– Jeg er 160cm. Så litt under gjennomsnittet for å si det sånn. Hehe!

Går det ann å sende post til deg?
– Jepp! Jeg åpnet faktisk en postboks for en god stund siden, men har helt glemt å si noe om den. Men om dere vil sende meg noe post, er det bare å sende til PB1532, 3206 Sandefjord.

Syns du det er slitsomt å bruke sminke hele tiden?
– Jeg er så vandt med det at jeg tenker ikke over det. Men på kvelden syns jeg det er deilig å kunne ta av sminken, men det er mest fordi jeg liker å kunne kysse Per Fredrik uten at han får masse sminke i ansiktet. Hehe!

 

Har du alltid vært så fotogen på bilder?!?! Hvordan går det ann? Hver gang jeg smiler ligner jeg på en påkjørt frosk.
Hehe, koselig at du syns jeg er det! Fra jeg var 16 til ca 19 holdt jeg på som modell, og da lærte jeg veldig mye om poseringer, så derfor klarer jeg alltid å vise meg selv fra min beste side på bilder. Hehe! Kan lage et innlegg med noen triks og tips om dere vil det?

Da du var liten, så du for deg at du skulle bli en av Norges største bloggere?
– Da jeg var liten fantes ikke blogging. Haha! Nå følte jeg meg gammel! Blogging ble en greie i 2008 og da var jeg 15 år gammel. Jeg begynte å blogge i 2010, men jeg trodde aldri at jeg skulle få en så stor blogg som jeg har i dag. Det er så surrealistisk å tenke på at tusenvis av mennesker klikker seg inn her hver eneste dag for å lese noe jeg har skrevet. Det er virkelig helt vilt å tenke på, og jeg er så takknemlig for at dere følger meg 💗

 

Hva er ditt must have sminkeprodukt for tiden?
– Nå for tiden har jeg helt dilla DENNE leppestiften. Fargen på den er helt perfekt nude, og konsistensen er matt men ikke sånn supermatt, så den gir en skikkelig fin finish. Jeg bruker den hver eneste dag, og det er min go-to leppestift.

9 kommentarer
    1. Hvordan syns du den nye plattformen til blogg.no er så langt?
      Vet du om appen fungerer sånn som den skal etter man er flyttet over til den nye? 🙂

    2. Omg, I’m gonna die! 😀 Ok, I’m a Finn who doesn’t speak Norwegian at all, but I’ve learned Svenska i skolan, so I can read Norsk rather ok. But… the first question… I mixed the words “to doom” and “to dream of”. Like: “what do you think when folks dream of you based on your appearance?” And you answer like. “I’m so used to that, it does nothing to me.” And then I saw my mistake!! LOL!!!! 🙂 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg