Postgirobygget og Natt-Bading!

I går var jeg på Postgirobygget konsert i Tønsberg med Trine og Marita. Vi startet kvelden på verandaen min, med masse ferske reker og predrinks.

Det var helt nydelig mer reker i finværet! Jeg drakk ikke i går så predrink for meg ble Redbull uten sukker. Hehe! Null stress å være edru når man er med de jentene. Da er det like gøy uansett!

Det var så ekstremt varmt i går at jeg trodde jeg skulle smelte bort! Med 32 grader i skyggen og null vind, ble det ganske så varmt! Heldigvis har jeg et lite flamingo basseng på verandaen, så vi kunne kjøle ned bena når vi ble for varme. Vi måtte noen runder oppi det for å si det sånn. Hehe!

Mon tro om Chloe hadde litt lyst på reker?

 

Etter litt garderobeskift på meg tok vi turen til Tønsberg. Jumpsuit er ikke særlig luftig, så da ble det heller kjole. Hehe! I Tønsberg var det mer mennesker enn jeg noensinne har sett der. Haugevis av mennesker skulle få med seg konserten, og det ble så god stemning!

Erik og Kriss varmet opp med slagere vi alle husker fra ungdomsskolen. Husker så utrolig godt når bestevenninna mi og jeg hørte på “dra tilbake”. Hehe!

Som jeg sa; det var varmt! Haha!

Til slutt kom Postgirobygget på og det var så koselig med sommersanger i varmen. Ingenting som sier sommer mer enn “idyll”!

Etter konserten endte vi opp på en båt med noen vi ble venner med på konserten. Alle holdt på å koke ihjel av varme, så etter litt om og men (og noen drinker, hehe!) endte de fleste opp med å bade! Jeg derimot; var ikke like crazy. Så jeg holdt mer tørr på båten. Haha!

Slike kvelder som i går er virkelig kvelder som går inn i minneboka, og det er da jeg er ekstra glad for at jeg har en blogg jeg kan bruke som dagbok og en dag se tilbake på!

4 kommentarer
    1. Hei, Stina!
      Et spørsmål til ukens spørsmål 😉

      1) Hadde du ønsket å bruke slør i bryllupet ditt, hvis du hadde vært jomfru?

      Og…

      2) Hvilket potetgull er absolutt din favoritt? Haha, ble så nysgjerrig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg