Pakkekalender til Chloe!

I dag har jeg gjort noe som er litt fjollete, men herregud så koselig! Jeg har laget pakkekalender til Chloe! Hun fikk kalender i fjor, men da var det sånn vanlig kalender og ikke pakkekalender.

I år prøvde jeg å få tak i samme til hun, men det var ikke å finne noe sted. Så da ble det pakkekalender! Det er jo både morsommere og koseligere det!

Så jeg tok turen innom matbutikken og kjøpte masse spennende godteri og leker til henne, og nå har jeg fått pakket alt i små pakkekalenderposer. PS; jeg brukte ikke alt godteriet på bildet (den grønne posen og den som det står “medals” på er det myeee i, så det ble bare brukt noe av det).

Chloe ble så nysgjerrig når jeg holdt på, og hun peip etter å komme opp på benken, haha!

Nå flyr hun frem og tilbake og snuser, og tigger til meg om å starte på de. Har sagt “æ etterpå” til henne mange ganger, men hun håper vel at etterpå snart blir nå. Hehe! Hun er i alle fall flink jente og hun river de ikke bare opp uten å få lov, så det er jo bra!

Det er så koselig med pakkekalender. Hver morgen får vi åpnet hver vår pakke med noe fint i! Har nettopp pakket inn alle gavene til Per Fredrik også, så nå er alt klart!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg