På nye eventyr!

Da jeg våknet opp i dag kjente jeg “nå trenger jeg litt eventyr”. Jeg “tømmer” meg jo mye for inspirasjon her på bloggen, så iblant trenger jeg skikkelig inspirasjonsrunder. Så jeg tok med meg Chloe en tur til Stavern.

Der har jeg ikke vært på lenge, så det var gøy å se hvordan det så ut der nå. Det er jo så koselig å tusle rundt i gatene og se i de små butikkene. Også er jo veien fra brygga til stranda skikkelig koselig!

Midt på veien er det et sted med massevis av roser. De på bildet under er typ de fineste jeg noensinne har sett. Store roser i klaser som duftet helt nydelig! Noen som vet hva denne sorten heter? Har lyst til å plante sånn i min egen hage!

Chloe elsker å være på sånne turer som dette. 1000 nye steder å snuse på, mange hunder å bli sinna på, og mange mennesker å hilse på. Hehe! Nå ligger hun rett ut ved siden av meg på stolen her hjemme. Litt sliten. Hehe!

Det er så deilig vann ute i sjøen nå! Endelig er det varmt nok til å kunne vasse uten å bli iskald. Det er et eller annet med å stikke føttene i sanda og vasse som er terapeutisk for meg. Helt magisk følelse!

Litt is på brygga! Denne var dødsgod. Selv om jeg må innrømme at jeg spiste bare litt av den. Den var så mektig og etter så mye gåing orket jeg ikke masse søtsaker.

Chloe derimot elsket å få masse vann! Stoppet faktisk flere ganger underveis for å kjøpe vann til henne. Er så viktig å passe på de små når man er ute og går på tur!

Må virkelig få dratt med meg Per Fredrik hit på en date night. Det er jo så koselig her!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg